Pametni gradovi: Propozicije natječaja

Autor: Poslovni.hr , 16. svibanj 2016. u 09:16
Pametni gradovi natječaj i konferencija

Uz prijavnicu, natjecatelji moraju priložiti i dokumentaciju kojom će dokazati da je prijavljeni projekt uistinu realiziran, njegove osnovne karakteristike, te procjenu dosega.

Natjecatelji se na natječaj prijavljuju putem pisanog obrasca dostupnog na našoj stranici (www.poslovni.hr) u rubrici ''Prijavite se''.

 Uz prijavnicu, natjecatelji moraju priložiti i dokumentaciju kojom će dokazati da je prijavljeni projekt uistinu realiziran, njegove osnovne karakteristike, te procjenu dosega. 

Tko se može prijaviti na natječaj? 

Kako bi se mogli natjecati, potencijalni sudionici moraju biti predstavnici hrvatske lokalne uprave i samouprave ili pak predstavnici drugih poslovnih i administrativnih jedinica osnovanih ili u vlasništvu lokalnih uprava te nominiranih s njihove strane.
 

Rok za podnošenje prijava 30.9.2016.

Selekcijski proces

U intervalu od 30.9.2016. pa do 10.10.2016. trajat će procjena prijavljenih projekata, a tri najbolja u svakoj kategoriji bit će predmet opširnih reportaža u sklopu medijskih platformi Poslovnog dnevnika. Evaluacija će se događati pod vodstvom stručnog žirija.
Stručni žiri koji će odlučiti o najboljim projektima sastojat će se od sedam članova. Pet članova su stalni predstavnici, pripadnici domaćih znanstvenih institucija te partnera projekta, dok će dva člana žirija, temeljem svojih specifičnih kompetencija, biti nominirana za svaku od pet kategorija/nagrada.

Kriteriji odabira

Projekti će se bodovati temeljem numeričke skale od 1 do 10. Finalna ocjena bit će zbroj individualnih ocjena članova žirija dodijeljenih svakom pojedinom projektu, a ocjenom od 1 do 10, unutar svakog projekta, ocjenjivat će se tri ključne točke svakog projekta:

  • Inovativnost
  • Socijalni impakt
  • Primjenjivost u drugim područjima

Inovativnost – praksa mora dokazati novi pristup rješavanju problema (u kojoj mjeri su nove ideje, rješenja ili tehnologije uvedene u redovne poslovne procese; jesu li stvorena nova ili drugačija rješenja koja zadovoljavaju nove ili dosad neartikulirane potrebe; jesu li stvorena rješenja koja zadovoljavaju stare korisnike i/ili potrebe na nov način)

Socijalni impakt – praksa kroz rješenje problema koje nudi mora obuhvatiti što širi krug korisnika ili što veći obujam potencijalnih koristi (u kojoj mjeri odabrano rješenje uklanja problem ili postiže željene učinke – npr. za koliko % korisnika je problem uklonjen, za koliko % je ubrzano/skraćeno vrijeme potrebno za obavljanje posla, kolike su proračunske uštede ili smanjenje korištenja sredstava/materijala korištenih u poslovnom procesu, itd).

Primjenjivost – praksa mora biti pogodna za primjenu u drugim jedinicama lokalne samouprave (u kojoj mjeri se praksa može koristiti u drugim jedinicama lokalne samouprave; uz kolike izmjene; uz kolika ulaganja; u kojem roku je moguće prilagoditi praksu za primjenu u većem broju jedinica)

U slučaju da dva ili više projekta postignu iste ocjene, oni koji će ostvariti najbolje ocjene u točki „inovativnost“, smatrat će se pobjednicima. 
 

Komentirajte prvi

New Report

Close