Osječki sajam antikviteta – brend grada Osijeka

Autor: Sponzorirani članak , 24. studeni 2014. u 08:54
Sajam antikviteta

Cilj sajma je obogaćivanje turističke ponude grada Osijeka, Slavonije i Baranje i Hrvatske te promocija i očuvanje tradicije.

Tradicionalni, omiljeni i iznimno posjećeni Sajam antikviteta u staroj gradskoj jezgri Tvrđi, kojega već desetu godinu zaredom organizira vodeći regionalni dnevni list Glas Slavonije d.d. u suradnji s osječkom Turističkom zajednicom i pod pokroviteljstvom Grada Osijeka, zbilja je postao jedan od brendova najvećeg slavonskog grada.

Pritom ga podjednako hvale i vole stanovnici Osijeka, među njima i oni poznatiji, kao i svi gosti koji ga posjete barem jednom, pri čemu se mnogi vraćaju ovoj jedinstvenoj manifestaciji u sjeveroističnom dijelu Lijepe naše. Prvi Sajam održan je 8. listopada sada već daleke 2005. godine u prostoru Bastiona u Tvrđi, no zbog velikog interesa  izlagača i posjetitelja od veljače 2007. godine Sajam je preseljen na otvoreni središnji prostor barokne Tvrđe, Trg Svetog Trojstva, što doprinosi atmosferi i autentičnosti same priredbe. Od tada se organizira svake prve subote u mjesecu na istoj poznatoj lokaciji.

Popularnost Sajma nimalo ne čudi ako se zna da uz brojne domaće, osječke, kao i antikvare iz cijele Hrvatske, Sajam od svog početka privlači i izlagače iz okolnih zemalja. Ovu manifestaciju posjećuju brojni gosti iz drugih gradova Osječko-baranjske, ali i Požeško-slavonske, Vukovarsko-srijemske županije, Virovitičko-podravske, Primorsko-goranske, Istarske, Zagrebačke županije i inozemstva. Kolekcionari i posjetitelji na Sajmu mogu vidjeti bogat izbor različitih starih predmeta, od antiknog namještaja do porculana, starih fotografija, numizmatičkih zbirki, slika, satova, starog oružja, kao i sve traženijeg tradicijskog slavonskog ruha i alata. Osim toga, u ponudi su redovito gastronomske delicije s područja istočne Slavonije i Baranje te, naravno sukladno terminu održavanja, adventski, božićni i uskrsni ukrasi. Sajam obiluje i popratnim aktivnostima, kao što su vožnja fijakerom i gradski panduri u povijesnim uniformama iz 19. stoljeća, kao i turističke šetnje Tvrđom i Osijekom sa stručnim i zanimljivim vodičima. Tu su redovito i predstavljanje starih zanata i običaja, kao i prodaja eko-etno proizvoda poput kolača, meda i vina, potom suvenira, rukotvorina i tradicijskog ruha te autohtonih slavonskih kolača i slastica.

Iz svega navedenoga jasno je kako je ispunjen glavni cilj Sajma: obogaćivanje turističke ponude grada Osijeka, Slavonije i Baranje i Hrvatske te promocija i očuvanje tradicije i kulturne baštine Slavonije i Baranje. Jednako je i s pojedinačnim ciljevima projekta, kojih je niz, a opet su svi uspješno ispunjeni. Dakle, promocija Tvrđe, grada Osijeka, Slavonije i Baranje, Republike Hrvatske; očuvanje tradicijske kulturne baštine; omogućivanje interakcije skupljača starina i posjetitelja; osnaživanje kolekcionarske scene; okupljanje i promocija antikvara, obrtnika te malih i srednjih poduzetnika koji se bave očuvanjem starih običaja, ekološkom proizvodnjom hrane i turizmom; poticanje regionalnog razvoja; obogaćivanje kulturne i zabavne ponude u gradu Osijeku te, osobito, oživljavanje duha grada s već bogatom povijesnom i kulturnom baštinom, kao i pozicioniranje grada Osijeka kao najvećeg turističkog središta regije.

Pridružite nam se na Osječkom sajmu antikviteta u subotu, 6. prosinca u predbožićnom duhu i ruhu. Osim rijetkih i antiknih predmeta, na sajmu će opet biti i domaći etnoproizvodi – kolači, med i vino, a sigurno i prigodni božićni ukrasi.

Više na http://www.glas-slavonije.hr/.

New Report

Close