Specijalistički seminar “Napredno korištenje društvenih mreža”

Autor: Sponzorirani članak , 14. studeni 2013. u 08:00
Polaznici će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa

Polaznici će se upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa.

Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva naučit ćete na seminaru i radionici Napredno korištenje društvenih mreža , koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 5. i 6. prosinca.

Polaznici će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Sadržaj seminara (5. prosinca): 

  • Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija 
  • Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru 
  • Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja 
  • Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja 
  • Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata 
  • Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva 
  • Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom 
  • Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen 
  • Content marketing na društvenim mrežama 
  • Izrada i provođenje content marketing strategije pojedinca, tvrtke ili branda

Sadržaj radionice (6. prosinca): 

  • Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca 
  • Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih

Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

New Report

Close