CRM kontaktni centar bez velikih početnih ulaganja

Autor: Sponzorirani članak , 23. lipanj 2016. u 07:25
Pojednostavnite poslovne procese i unaprijedite odnose s klijentima za samo 350 kuna mjesečno

Pojednostavnite poslovne procese i unaprijedite odnose s klijentima za samo 350 kuna mjesečno.

Ako želite bolje upoznali svoje korisnike i njihove potrebe prema kojima je lakše kreirati buduće marketinške i prodajne aktivnosti odaberite Vipnetovu uslugu CRM kontaktni centar koja olakšava praćenje poziva, e-mailova i drugih kanala komunikacije s klijentima.

Na taj način ostvarujete uštede, bržu implementaciju i jednostavnu skalabilnost bez velikih početnih ulaganja. Bez obzira radi li se o malom obiteljskom gospodarstvu ili o velikoj tvrtki, CRM kontaktni centar prikazuje informacije o komunikacijskim kanalima te pruža detaljan analitički uvid u strukturu problema i potreba klijenata. Jedna od glavnih prednosti usluge je to što predstavlja jedinstven spoj pozivnog centra i Microsoft Dynamics CRM-a, a pritom ne zahtijeva zasebnu infrastrukturu kao što su telefonske centrale, nego isključivo pristup internetu.  

CRM kontaktni centar poslovno je rješenje u oblaku koje automatizira procese podrške klijentima, naplate potraživanja i upravljanja prodajnim procesima. Uz pomoć usluge CRM kontaktni centar moguće je u bilo kojem trenutku imati detaljan uvid u sve prijašnje i trenutne pozive, e-mailove i druge komunikacijske kanale tvrtke. 

Vipnet je uslugu ponudio u suradnji s lokalnim partnerom Comping, na svjetskoj razini višestruko nagrađivanom tvrtkom za razvoj i implementaciju inovativnih rješenja baziranih na Microsoft CRM platformi. Uz pomoć primjene inovativnih rješenja poput ovog, nije važno je li kontakt ostvaren telefonom, e-mailom ili  na društvenim mrežama. S obzirom da su podaci preko aplikacije pohranjeni u oblaku moguće im je pristupiti bilo kad i bilo gdje.

Zahvaljujući ovoj usluzi komunikaciju je moguće pratiti u realnom vremenu, a usluga omogućuje preusmjeravanje poziva ili e-mailova na željeni odjel, određivanje njihove važnosti, kontaktiranje klijenata prema specifičnim potrebama te brojne druge mogućnosti.

Kako bi mogli odabrati upravo onaj oblik usluge koji odgovara potrebama određenog poslovanja u Vip ponudi su tri paketa: Basic za 350 kuna mjesečno, Standard za 490 kuna i Master za 550 kuna, bez ugovorne obveze. Za korisnike koji trebaju samo CRM funkcionalnost, mjesečni najam licence iznosi 185 ili 400 kuna ovisno o tome trebaju li osnovni ili napredni paket.  Uz to Vipnet nudi i usluge treninga i savjetovanja za korištenje CRM kontaktnog centra. 

Za više informacija o usluzi posjetite vipnet.hr ili nazovite 0800 091 091.

(_gdeaq = window._gdeaq || []).push([‘hit’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘sniimugiiy’, ‘deyswukndlnjqyesrmiujdyadrmn’],
[‘viewable’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘popoprqmht’, ‘_gde_isndwl_popoprqmht’]);

New Report

Close