Menadžersko računovodstvo - uz praktične vježbe i primjere iz prakse

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Izvor financijskih informacija i preporuka za donošenje upravljačkih odluka

Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 02. prosinca 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Računovodstvene evidencije i financijska izvješća predstavljaju vrijedne izvore informacija za sve zainteresirane. Sposobnost povezivanja brojki, postotaka i koeficijenata iz internih evidencija s informacijama iz eksternog okruženja, analiza rezultata vlastitog poslovanja, poslovanja kupaca i dobavljača te djelovanja konkurenata, od izuzetne je važnosti za opstanak u izuzetno dinamičnom društvenom i gospodarskom okruženju. Time organizacije mogu poboljšati svoju efikasnost, povećati  lojalnost i zadovoljstvo kupaca, optimizirati odnose s dobavljačima, a konkurente nadmašiti efikasnijom prodajom.

Menadžersko računovodstvo je „univerzalna“ poslovna funkcija koja obuhvaća tehnike i procese pribavljanja financijskih i nefinancijskih informacija u svrhu donošenja boljih odluka, prevenciju i minimalizaciju poslovnih rizika, te za efikasno i efektivno upravljanje organizacijom i poslovnim procesima. Namijenjeno je da korisnici razumiju prošlost, kontroliraju sadašnjost i planiraju budućnost na sljedeći način:

  • Razumjeti korelaciju između okruženja, poslovnih procesa i ostvarenih rezultata u prošlosti i sadašnjosti
  • Definirati strateške namjere i strategiju poslovnog subjekta
  • Planirati organizaciju, procese i rezultate poslovanja u dugoročnom, srednjoročnom i kratkoročnom razdoblju
  • Nadzirati i analizirati odstupaju li i zašto aktivnosti i rezultati od plana i budžeta
  • Procjenjivati ostvarenja na više razina (strateška, operativna i taktička)
  • Mjeriti realizaciju preuzetnih odgovornosti
  • Komunicirati ostvarenja
  • Donositi odluke o promjenama, unaprjeđenjima i otklanjati smetnje.

Kome je seminar namijenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžerima
  • specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
  • ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima

Kratki sadržaj i ciljevi seminara:

  • Menadžersko versus drugi oblici računovodstva (financijsko, troškovno, porezno, interna revizija, …)
  • Transformacija podataka iz računovodstvenih evidencija u menadžerska izvješća
  • „Obrnuti“ prioritet očitavanja podataka iz klasičnih financijskih izvješća i evidencija (novčani tijek – bilanca – račun dobiti i gubitka)
  • Ključni financijski i nefinancijski pokretači i pokazatelji poslovanja (područja primjene financijskih analiza, standardi i mjere, koncepti mjerenja i povezivanja vrijednosti pojedinih pokazatelja)
  • Procjena financijskih rizika, potreba i potencijala tržišta (segmentacija tržišta) te kvalitativnih i kvantitativnih informacija o svim dionicima
  • Analiza krivulje vrijednosti (što ukloniti, što smanjiti, što povećati, što stvoriti)
  • Upravljanje troškovima (tehnike racionalizacije troškova,  povezivanje troškova i aktivnosti - Activity Based Costing, utvrđivanje troškova u cijelom životnom vijeku proizvoda i usluge - BCG matrica)
  • Analiza točke pokrića, kalkulacije, proračuni proizvodnje.
  • Financijsko planiranje (budžetiranje) i vrednovanje investicijskih odluka.

Mjesto i vrijeme održavanja seminara: 02. prosinca 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

PROGRAM

8:45 – 9:00 Registracija sudionika

9:00 – 10:30 UVOD

  • analiza trendova globalne i lokalne ekonomije)
  • osnove menadžerskog računovodstva (teoretski okvir, razlike u odnosu na ostale računovodstvene sustave
  • standardna financijska izvješća i evidencije
  • transformacija podataka iz temeljna financijska izvješća i evidencije za potrebe menadžerskog računovodstva 

10:30 – 10:45 Pauza

10:45 – 12:30  POKAZATELJI POSLOVANJA

  • pokretači i pokazatelji poslovanja (odabir i definiranje namjena, utvrđivanje mjera i metrika, prioriteti i harmonizacija, …)
  • upravljanje financijskim i drugim poslovnim rizicima
  • analiza krivulje vrijednosti (ukloniti – smanjiti – povećati – stvoriti) 

12:30 – 13:15 Pauza

13:15 – 14:45 priroda troškova, odnos troškova i prihoda, upravljanje troškovima

14:45 – 15:00  Pauza

14:45 – 16:00 PLANIRANJE I UPRAVLJANJE

  • financijsko planiranje (budžet, kapitalna ulaganja)
  • donošenje upravljačkih odluka, upravljanje promjenama i unaprjeđenjima 
  • Zaključak

O predavaču: Nikola Nikšić, certificirani je savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes) i ovlašteni računovođa. Tijekom 35 godina radnog staža, 25 godine je proveo radeći na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama, računovodstvom i kontrolingom, te baveći se savjetodavnim poslovima i poslovnom edukacijom (više od 150 otvorenih i in-house radionica i predavanja). Šest godina je radio na međunarodnim projektima u inozemstvu  (Geotehnika) i  dvanaest godina na menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj u poduzećima članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode). Dobitnik je nagrade Primus za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj na području strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja. Član je HUPS-a (Hrvatske udruge poslovnih savjetnika), SoL Hrvatska (Društvo za organizacijsko učenje), udruge Hrvatski računovođa i Udruge hrvatskih kontrolera pri EFRI. Kontinuirano sudjeluje u radu projekata kojima se potiče i promovira poduzetništvo i organizacijska izvrsnost (Poslovni uzlet, Mali su veliki, Gazele, qLife…) te analizira i  komentira gospodarske aktualnosti.  

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za prijave do 25. studenog 2016. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1450kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 30.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 1. prosinca 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 02. prosinca 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr