Brand dijagnostika u 3 koraka!

Autor: Poslovni.hr , 23. siječanj 2015. u 12:13
Fotolia

Koji je osnovni problem mog branda te kako ga efikasno riješiti?

Seminar

Brand dijagnostika u 3 koraka!

26. veljače 2015. s početkom u 10:00 sati u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Koji je osnovni problem mog branda te kako ga efikasno riješiti?

Upoznajte se s elementima brand arhitekture i doznajte je li ono što nudite baš ono što potrošač/kupac/korisnik želi. Znate li koja su pravila igre na tržištu i koji je osnovni problem vašeg branda?

Vrlo je malo brandova koji ne mogu napredovati. Dijagnostičkim alatom “PBC” osiguravamo svrsishodnost i efikasnost naših financijskih ili resursnih ulaganja. Uključuje postavljanje pravih potpitanja kako bismo dobili odgovore na ključno pitanje, a alat demonstriramo na svim poznatim ilustrativnim primjerima iz raznih sektora.

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

U sklopu seminara, održat će se i polusatna “PBC” radionica gdje će sudionici dobiti zadatak dijagnosticirati problem jednog zadanog branda te jednog branda po  grupnom izboru. Predstavnici svake grupe prezentirat će te argumentirati svoju artikulaciju problema i obrazloženja. Osim toga, na seminaru će sudionici raditi na efikasnom rješavanju problema. Na osnovi rezultata dijagnostičkog alata „PBC“, sudionici će stvarati osnove za konkretan marketinški plan. Na kraju seminara putem dijaloškog pristupa “pitanja-odgovori” na konkretnim slučajevima sudionika odgovorit ćemo na sljedeća pitanja:

Što napraviti ako je moj problem u proizvodu?

Kako otkloniti brand problem?

Što mogu učiniti ako se radi o komunikacijskom problemu?

Koji su ciljevi seminara?

Konkretna objašnjenja terminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja elemenata potrebnih za primjenu

Usvajanje i primjena osnovnog dijagnostičkog modela “PBC” na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika seminara u radioničkim uvjetima

Upotreba rezultata dijagnostičkog modela u svrhu stvaranja osnove za efikasan marketinški plan

Preuzmite poziv, program i prijavnicu za seminar u .pdf formatu.

Kome je seminar namijenjen?

Vlasnicima ili direktorima tvrtki, direktorima marketinga, direktorima marketinških komunikacija, brand menadžerima bez obzira na veličinu tvrtki, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1250,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika u trajanju od dva mjeseca. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 23. veljače 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 25. veljače 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Doznajte više:

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

Komentirajte prvi

New Report

Close