Gotovo tri stotine ljudi radit će do kraja godine u Zagrebu u uredu Transcoma, švedske tvrtke za davanje usluga službe za korisnike i teleprodaje, koja upravo danas u glavnom gradu nastavlja put započet u Hrvatskoj sredinom 2000-ih.
Odonda se Transcom nametnuo kao vodeći davatelj usluga korisničke podrške, koje kolokvijalno zovemo i 'call centrom'. Da to nije samo telefonska prodaja, marketing i potpora kompanijama i kako se djelatnost nosi s novim tehnološkim trendovima, ali i kako je u ovoj multinacionalki raditi, objašnjava Žolt Beneš, voditelj prodaje, tj. Sales Manager Transcoma za Hrvatsku, Srbiju i Mađarsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Eto..buducnost zaposljavanja je u onome sto je Indija pocela napustati ranih 2000tih. Super
Uključite se u raspravu