U prva dva mjeseca s Hotkoda skinuto 170.000 kupona

Autor: Marta Duić , 22. lipanj 2015. u 22:00
Direktoru Hotkoda Vanji Sertiću cilj je kreiranje najveće baze kupona i popusta u regiji/Sanjin Strukić/PIXSELL

Već sada imamo više od 1500 aktivnih partnera koji svoje ponude s popustom objavljuju na portalu Hotkod, kaže pokretač projekta i direktor Vanja Sertić.

Korištenje kupona s popustima u Europi i svijetu popularan je način kupovine.

Fenomen pod nazivom 'couponing' u Sjedinjenim Američkim Državama je toliko razgranat da se navedenom tematikom bave brojne emisije na najgledanijim televizijskim postajama, a pojedinci kupnju kuponima s popustima smatraju svojim osnovnim poslom koji im osigurava znatno jeftinije troškove svakodnevnog života. Po uzoru na taj trend ideja iza hrvatskog projekta Hotkod je stvaranje najveće baze kupona i popusta u regiji, kaže njegov pokretač poznat po  osnivanju Kupime.hr-a Vanja Sertić.

On tvrdi da je u prva tri mjeseca web stranica Hotkod okupila više od 50.000 korisnika i brzo raste jer je su svi kuponi na njoj potpuno besplatni. "S obzirom na to da u Hrvatskoj ne postoji website sa besplatnim kuponima, a što je u svijetu izrazito popularno, odlučili smo ponuditi našoj populaciji ovaj koncept. Hotkod.hr kao takav projekt u Hrvatskoj se pokazao kao izrazito popularan te je već u prva dva mjeseca rada portala skinuto preko 170.000 kupona", kaže Vanja Sertić, direktor Hotkoda.

 

50tisuća

korisnika trenutno ima Hotkod

Posebnost ponude
Kupnja odjeće i obuće, posjećivanje restorana, korištenje medicinskih usluga i usluga salona za ljepotu samo su neke od aktivnosti koje se sve češće obavljaju koristeći pogodnosti koje nude kuponi s popustima. Hotkod se, kaže Sertić, od ostalih pružatelja usluga kupnje s popustima razlikuje s obzirom da se plaćanje odvija tek na samome mjestu korištenja kupona. Kako uvjerava Sertić, ističu se i jednostavnošću i efikasnošću. Korisnici Hotkoda i bez registracije besplatno skidaju kupone tako da ih printaju ili samo pokažu na zaslonu svog mobilnog uređaja te koriste na licu mjesta, bez plaćanja unaprijed ili bilo kakvih rezervacija.

Radi jednostavnost poslovanja Hotkod nudi širok spektar popusta, ne samo usluga već i proizvoda. Oni koji nude usluge ili proizvode, registracijom na stranici hotkod.hr aktiviraju besplatni probni period od mjesec dana te mogu objaviti svoje kupone s popustom. Unutar svog profila na Hotkodu partneri imaju uvid u popularnost svog kupona te prate broj njihovih pregleda. Sertić kaže kako je trenutno na projektu angažirano 13 suradnika koji aktivno rade na tome da Hotkod stranica bude što zanimljivija, puna sadržaja te djeluju kao tehnička podrška Hotkod partnerima. Ističe da je najpopularnija kategorija na Hotkodu kategorija mode, unutar koje imaju najpoznatije svjetske brandove popust Tommy Hilfigera, Diesela, Armani Jeans, Tosca Blu, Naf Naf, Gerry Webber, Galilea, Bate, Sportine i mnogih drugih. 

Tjedni rast
"Možemo reći da su prepoznali  Hotkod kao odličan projekt, a to dokazuju i količina pregledanih kupona koja rastu iz tjedna u tjedan, a tjedno imamo rast od 3500 korisnika. Od našeg početka i partneri su pokazali velik interes za suradnjom, baš radi jednostavnog principa poslovanja, tako da od već sada brojimo više od 1500 aktivnih partnera koji svoje ponude s popustom objavljuju na Hotkod.hr-u", poručio je Sertić.

Komentirajte prvi

New Report

Close