Iako to sami sebi ne volimo priznati, sudimo temeljem izgleda. Što nam se više sviđa ambalaža, artikl nam izgleda ljepše i privlačnije pa je sigurnije da ćemo taj proizvod u konačnici i kupiti.
U pravilu knjigu po koricama sudi velik broj ljudi. Ljepše se bolje prodaje.
Magičnih 7 sekundi. Naime, toliko treba ljudskom mozgu da napravi prvi dojam. Lijepo i funkcionalno pakiranje može biti odličan način za probijanje novog proizvoda na tržištu. Ako se uz pakiranje “zapakira” i dobra priča – to je to.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu