Kako kupci donose odluku o kupnji 3.3.2017.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

3. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Osim cijene proizvoda i/ili usluge, puno je detalja koji u procesu prodaje utječu na odluke o kupnji. Kako kupci razmišljaju i donose odluke o kupnji?

Za uspješnu prodaju izuzetno je važno ovladati vještinom prepoznavanja načina na koji drugi ljudi doživljavaju svijet i načina na koji svoje doživljaje komuniciraju okolini. Kako kupac doživljava moj proizvod?

Također, od izuzetne važnosti su i osobna uvjerenja i stavovi o tvrtci čiji se proizvodi nude, kao i o samim proizvodima. Uspjeh u prodaji u najvećoj mjeri ovisi o vještini uvjeravanja, odnosno vještini prezentiranja proizvoda kupcima.

Koja je svrha seminara?

 Dubinska analiza želja i potreba vaših kupaca u svrhu targetiranog pristupa svakom pojedinom kupcu i maksimiziranja prodajnog učinka. 

Koji su ciljevi seminara?

Tijekom seminara, polaznici će:

  • Naučiti na koji način ljudi prikupljaju, pohranjuju i obrađuju informacije, te kako ta znanja koristiti u procesu prodaje Što ljudi kupuju?
  • Osvijestiti važnost i moć uvjerenja i vrijednosti, te njihov utjecaj na prodajne ishode
  • Uvidjeti kako misli oblikuju odnos prema kupcima i tako utječu na  prodajne vještine
  • Saznati kako primjenom meta programa razviti znanja i vještine za iznalaženje najprimjerenijeg načina prezentiranja proizvoda svakom kupcu. KLJUČNE RIJEČI koje vam kupac/klijent iznosi kao svoje potrebe, očekivanja i motive!

Kome je seminar namijenjen:

  • Svima koji direktno komuniciraju s kupcima 
  • voditeljima odjela prodaje koji žele maksimalno iskoristiti potencijal prodajnog osoblja
  • djelatnicima u odjelu marketinga koji donose strategiju pristupa kupcu i pozicioniranje proizvoda na tržištu
  • svima onima koji žele naučiti više o kupcima i prodaji kako bi bolje koordinirali interne procese
  • djelatnicima službe za korisnike

Program edukacije:

09.00 – 11.00
Sustavi predočavanja u svakodnevnoj komunikaciji: kako ih prepoznati i koristiti u procesu prodaje
11.00 – 11.30 pauza
11.30 – 13.00
Moć uvjerenja i vrijednosti u prodajnom procesu
Naše misli oblikuju naš život
Nema neuspjeha – sve je povratna informacija
13.00 – 14.00 pauza za ručak
14.00 – 16.00
Načini uvjeravanja u prodajnom procesu

NOVI TERMIN Mjesto i vrijeme održavanja treninga: 3. ožujka 2017., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Kolika je cijena kotizacije?

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  Za rane prijave i uplate do 17. veljače 2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  U cijenu kotizacije za seminar su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar, ručak i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 2. ožujka 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 2. ožujka 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

O predavačici:  Mr.sc. Marija Kalinić Direktorica je i vlasnica tvrtke EPPUR SI MUOVE j.d.o.o. za savjetovanje, sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirane za poslovne edukacije, razvoj i implementaciju sustava upravljanja ljudskim potencijalima, te razvoj potencijala pojedinaca i timova. Od ukupno 30 godina radnog iskustva, na različitim radnim mjestima (računovodstvo, financije, prodaja, marketing), zadnjih 10-ak godina svoj profesionalni interes usmjerila je u područje razvoja ljudskih potencijala. Radeći dugi niz godina u Sunce Koncernu d.d. Zagreb, tvrtci koja upravlja poznatim lancem hotela Bluesun, na poziciji direktorice Sektora za upravljanje ljudskim potencijalima i direktorice Bluesun akademije, stekla je veliko i dragocjeno iskustvo kako u razvoju i implementaciji sustava za upravljanje ljudskim potencijalima, tako i u organiziranju i izvođenju edukacija za sve razine radnih mjesta. Također, zadnjih nekoliko godina, kroz aktivnosti vlastite tvrtke, stekla je bogato i raznoliko iskustvo u kreiranju i izvođenju edukacija za zaposlenike svih hijerarhijskih razina u tvrtkama različitih djelatnosti. Marija Kalinić diplomirala je na Pravnom fakultetu – Studiju za socijalni rad u Zagrebu, a magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Pored raznih edukacija iz poslovnog i osobnog razvoja, zadnjih nekoliko godina se usavršavala u području Neuro Lingvističkog Programiranja (NLP-a). Certificirana je trenerica NLP-a. Osim toga, članica je  SELECTIO certifikatorskog tima za dodjelu certifikata Poslodavac partner, Upravnog vijeća Udruge U4HR – Udruge za upravljanje, umrežavanje, učenje i unaprjeđivanje ljudskih potencijala u Hrvatskoj (www.u4hr.hr) i predavačica kolegija Upravljanje ljudskim potencijalima na Visokoj poslovnoj školi PAR Rijeka.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte galeriju fotografija održanih seminara OVDJE

Ne sudite knjigu po koricama Više pročitajte OVDJE

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

3. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr