Praonicama Bijeli svijet cilja na regiju

Autor: Darko Bičak , 27. kolovoz 2015. u 14:18
Dogodine planiraju u Sloveniju, Crnu Goru i Makedoniju

Planiramo otvoriti još tri praonice u Zagrebu te po jednu u Splitu, Rijeci i Puli, kaže Mario Martinek, direktor tvrtke Bijeli svijet, koja je nositelj LG-jeve franšize.

Nakon New Yorka, Zagreba i Zadra, dizajnerska LG Laundry Lounge praonica rublja širi se i na regiju, prije svega na Beograd i Sarajevo.

Kako objašnjava Mario Martinek, direktor tvrtke Bijeli svijet, koja je nositelj LG-jeve franšize za regiju i zastupnik tog proizvođača elektronike, iskustva nakon nekoliko mjeseci u Hrvatskoj su izvrsna. "U svibnju smo otvorili prvu praonicu LG Laundry Lounge u Zagrebu, a ubrzo nakon toga i u Zadru. Obje praonice dobro su prihvaćene, posebice ova u Zadru, čiji korisnici su mnogobrojni vlasnici apartmana koji u njoj peru i/ili suše svoju posteljinu. Turistički trendovi su takvi da se gosti ne mijenjaju svakih tjedan dana već svaka dva ili tri dana, što je veliki logistički izazov vlasnicima, posebice po pitanju čiste posteljine. Tu uskačemo mi sa svojom uslugom", kaže Martinek.

 

20-30tisuća

eura cijena je opremanja praonice s 10-ak uređaja

Dodaje kako u idućem razdobolju planiraju otvoriti još tri praonice u Zagrebu te po jednu u Splitu, Rijeci i Puli. "Od početka smo imali strategiju da se nakon pozicioniranja u Hrvatskoj širimo i na regiju. Proteklih mjeseci smo imali niz razgovora, a najozbiljniji pregovori su s partnerima u Srbiji i Bosni i Hercegovini, što bi trebao biti operacionalizirano početkom sljedeće  godine s otvaranjem praonica u Beogradu i Sarajevu. Tijekom 2016. ići ćemo i u Sloveniju, Crnu Goru te Makedoniju. Zasad smo orijentirani samo na glavne gradove", navodi Martinek.

Dodaje da su otvoreni za sve vidove suradnje s novim partnerima, od klasične franšize preko partnerstva pa sve do samo isporuke opreme. "Cijena opremanja standardne praonice s 10-ak uređaja je između 20 i 30 tisuća eura. Potreban je minimalni prostor od 30 četvornih metara. Može se ići i u veće zahvate, ali mi preporučujemo da se krene s manjim pogonom. Za razliku od sličnih praonica u svijetu koje su potpuno mehanizirane i bez osoblja, inzistiramo na tome da naš koncesionar ili partner ima u lokalu barem jednu osobu koja će pomagati korisnicima, a na taj način je moguća i dodatna usluga glačanja koja osigurava dodatnu zaradu", kaže Mario Martinek. Praonica u Zagrebu opremljena je s osam uređaja, četiri perilice i isto toliko sušilica, a računica davatelja franšize je da bi se investicija trebala isplatiti za 12 mjeseci rada. 

Komentirajte prvi

New Report

Close