Poslovni uzlet u Čakovcu: Međimurska županija je poznata po tradiciji poduzetništva

Autor: Darko Bičak , 27. travanj 2015. u 10:27
Foto: Vjeran Žganec Rogulja / Pixsell

Međimurska županija je poznata po tradiciji poduzetništva, a edukacijama se želi dodatno povećati kompetentnost i konkurentnost naših poduzetnika i obrtnika.

Međimurska županija je poznata po tradiciji poduzetništva, a edukacijama se želi dodatno povećati kompetentnost i konkurentnost naših poduzetnika i obrtnika, kazao je Matija Posavec, župan Međimurske županije na otvaranju manifestacije Poslovni uzlet koja se danas održava u Čakovcu u organizaciji Poslovnog dnevnika i njegovih partnera. „U našoj županiji je postignuta visoka razina sinergije javne vlasti i poduzetnika, a što se najbolje vidi kroz činjenicu da je za dobivanje građevinske dozvole kod nas, ukoliko su svi papiri uredni, potrebno 24 sata.

Naša regionalna razvojna agencija REDEA je dobila niz međunarodnih priznanja za svoj rad i pomoć poduzetnicima i mi smo vrlo ponosni na nju te nam je ona zalog za razvoj i u narednom razdoblju“, kazao je Posavec. Dodao je da je ova županija jedan od lidera hrvatskoga izvoza i da je jedna od rijetkih u našoj zemlji koja više izvozi nego što uvozi. „Više od 89 posto našega ukupnoga izvoza vezano je uz zahtjevno tržište Europske unije, a ulazak u punopravno članstvo EU-a nam je otvorio veliko tržište te su prilike bezgranične“, navodi međimurski župan. No, Posavec naglašava da se oni s postojećim stanjem ne zadovoljavaju nego da im je cilj i u narednom razdoblju povećavati konkurentnost, prihod, zaposlenost, a u krajnosti i visinu plaća.

Da je REDEA najuspješnija razvojna agencija u Hrvatskoj, potvrdila je i Zdenka Lončar, pomoćnica ministra poduzetništva i obrta koja veliki potencijal vidi u studentima koje je pozvala da već sada počnu razmišljati o razvoju svojih ideja. „Iako ste danas još u školskim klupama, već sada počnite razvijati ideju koja će jednog dama možda postati uspješna tvrtka koja će se navoditi kao primjer kako uspjeti. MINPO vam stoji na raspolaganju sa čitavom infrastrukturom, a tu su i velika sredstva iz EU fondova. Preko nas možete dobiti vrlo povoljne kredite za mlade poduzetnike početnike, a nedavno smo otvorili i strukturne fondove u kojima nam je na raspolaganju više od milijardu eura“, kazala je Lončar. 

Mislav Šimatović, glavni uredni Poslovnog dnevnika, istaknuo je i ovom prigodom važnost edukacije za razvoj malog i srednjeg poduzetništva (MSP) u Hrvatskoj. „Bez implementacije novih znanja je teško očekivati da se može biti ravnopravan u nemilosrdnoj tržišnoj utakmici. Cilj Poslovnog uzleta je da edukacijama poduzetnika učinimo da malo i srednje poduzetništvo bude jače i konkurentnije, posebice na tržištu Europske unije, a što je pola milijarde potencijalnih potrošača“, kazao je Šimatović. Glavni urednik Poslovnog dnevnika kazao je da MSP čini samu kičmu hrvatskog gospodarstva jer iz ovog sektora dolazi 99 posto svih registriranih poslovnih subjekata u Hrvatskoj. 

Isto tako, MSP zapošljava 65 posto ukupne radne snage, a u ovom sektoru nastaje i 50 posto bruto društvenog prihoda. Poslovni uzlet u Čakovcu je deveta od ukupno 23 manifestacije koje će se ove godine održati u Hrvatskoj. Skup u Čakovcu okupio je 200-injak poduzetnika i gostiju koji žele doći do novih saznanja koja im mogu pomoći da razviju svoj biznis te postanu konkurentniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close