Pogledajte kako je bilo na seminaru "Kako komunicirati sa "teškim" klijentima?"

Foto: PCZ Foto: PCZ

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima. Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. 

Rad sa ljutim i "teškim" klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa "teškim" klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli.

Poslovni dnevnik organizirao je 17. studenog seminar naziva "Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" na kojem su sudjelovali poduzetnici, manageri i voditelji timova.

Polaznici su stekli nove vještine i tehnike koje će im omogućiti:

  • rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji. 
  • voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
  • upravljati vlastitim stanjma i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima
  • razumijeti ljutnju kao način manipulacije klijenata
  • procjeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.  

U galeriji fotografija možete pogledati vježbu komunikacije sa ljutim i teškim klijentima.

O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana  u Neuroenergetics - Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige  hrvatskih trenera.  Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor  odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.

 

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

ISKUSTVA POLAZNIKA

"Predavačica je odlična, sadržaj potkrijepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koj eću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!