Svatko želi biti što uspješniji, svatko želi više utjecati na druge ljude koristeći različite alate. Jedan od najuspješnijih alata pomoću kojeg možete utjecati na druge ljude je neverbalna komunikacija.
Poruke koje se prenosite u prodajnom procesu prenose se putem govora tijela (55%), tonom glasa (38% ) i pomoću riječi (7%). Budući su ljudi vizualna bića, poruke koje se prenose govorom tijela ostvaruju najveći utjecaj na ljude. U prodaji način na koji govorite ima veći utjecaj na kupca nego što govorite.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu