Jumpstart – poslovne ideje za nove poduzetnike

Autor: Objava za medije , 21. ožujak 2014. u 11:58
Press foto

Više od 100 sudionika mini-konferencije «Jumpstart-poslovne ideje za nove poduzetnike» čuli su svježe ideje za svoj idući poslovni pothvat.

Mini konferencija «Jumpstart – poslovne ideje za nove poduzetnike» okupila je u Zagrebu više od 100 potencijalnih poduzetnika. Sudionici su imali prilike čuti tri zanimljiva poslovna koncepta koji obećavaju veliki tržišni potencijal, uz nevelika početna ulaganja: modeli praonica rublja, mali restoran (zalogajnica) i mobilni bar (energetski neovisan).

Na pitanje «Zašto se isplati ulagati u svaki od ta tri koncepta?» publici je odgovorio Mario Martinek, organizator konferencije i direktor tvrtke Bijeli svijet koja je specijalizirana za izradu koncepata ugostiteljskih i praoničkih sadržaja, izradu tehnoloških projekata te ponudu asortimana profesionalne opreme renomiranih svjetskih proizvođača tvrtki Whirlpool i LG. «Sudionici su čuli poslovne planove za tri navedene poslovne ideje, od inicijalnog ulaganja, tehničkih uvjeta, savjeta za marketinške i prodajne aktivnosti do financijske prognoze. Vjerujem da im je sve to znatno pomoglo oko odluke žele li ući u takvu investiciju. Za sve one koji se odluče, tvrtka «Bijeli svijet» je na raspolaganju s besplatnim savjetovanjem i pomoći tijekom čitavog procesa.», kaže Martinek.

Najisplativije je investirati u samoposlužnu praonicu rublja jer to možete voditi uz stalni posao, a ulaganja su relativno mala u odnosu na druge poduzetničke projekte. Tako je za otvaranje samoposlužne praonice rublja u Hrvatskoj potrebno jednokratno uložiti oko 20.000 eura, a projekcija godišnjeg prihoda iznosi oko 38.000 eura. Kada je riječ o malim ugostiteljskim objektima, oni postaju sve popularniji, a prednost im je fleksibilnost ponude, od laganih jela za pauze, do škole kuhanja. Početna investicija iznosi 50.000 eura, ali postoje brojne opcije financiranja investicije, od poduzetničkih poticaja do leasinga. Treća ideja se odnosi na energetski neovisan mobilni bar, koji je za Hrvatsku relativno nov koncept. Ovdje lokacija nije bitna budući da je bar opremljen tako da je potpuno energetski neovisan. Osim modernog dizajna, zbog svojih performansi nije štetan za okoliš te štedi energiju zbog solarnih panela na krovnoj i bočnoj konstrukciji, a samim time i novac. Mobilni bar se može pretvoriti i u mobilnu praonicu rublja, koja se preporuča za kampove i marine.

Svaka od poslovnih ideje je potkrijepljena primjerom te su se okupljenima predstavili Ružica Remy, vlasnica restorana Nishta u Zagrebu i Smuuti bara u Dubrovniku te Vinko Kos, osnivač i vlasnik novootvorene zagrebačke praonice rublja Splenium. 

Komentirajte prvi

New Report

Close