'Da se mene pita' stvara startup za kreativne turističke pothvate

Zamjenik gradonačelnika Opatije Emil Priskić, predsjednik Savjeta mladih grada Kristian Tončić i voditelj projekta Mateo Stupičić/Goran Kovačić/PIXSELL Zamjenik gradonačelnika Opatije Emil Priskić, predsjednik Savjeta mladih grada Kristian Tončić i voditelj projekta Mateo Stupičić/Goran Kovačić/PIXSELL

Opatija u projektu urbane aglomeracije rijeka radi program razvoja poduzetništva.

Grad Opatija pokrenuo je pilot program 'Da se mene pita…' kako bi postavio što kvalitetnije temelje za provođenje projekta urbana Aglomeracija i daljnjeg razvoja poduzetništva te aktiviranja mladih na ulazak u poduzetništvo.

U pitanju je uvertira za pokretanje budućeg startup inkubatora za kreativne turističke inovacije. "Startup inkubatorom za kreativni turizam pod nazivom Creative Tourism Lab u sklopu urbane Aglomeracije Rijeka ćemo mladim kreativcima omogućiti usavršavanje, edukaciju i prostor za realizaciju poslovne ideje. Uspostavljanjem centra kreativnih turističkih inovacija stvorit će se poticajno okruženje za formiranje novih ideja i projekata s ciljem stvaranja klime za pozicioniranje Opatije kao grada kreativnih turističkih inovacija. Razvoj projekta dovest će do kreiranja koncepta u drugim općinama i gradovima županije te time stvoriti mrežu poduzetnika koji će moći generirati nove pothvate, ali i jačati svoj tržišni potencijal", objašnjava Emil Priskić, zamjenik gradonačelnika Opatije.

Vodilo se računa, kaže, da se ne kreće bezglavo već da se uključi što više sudionika zbog kojih se projekti i provode, prvenstveno mladih Opatijaca, ali i mladih iz okolnih gradova i općina Primorsko-goranske županije. Napominje kako grad i inače ulaže napore DA bi podigao kvalitetu života građana i poslovnog okruženja, daju poticaje za osnivanje tvrtke, obrta ili OPG-a ili za zaposlenje Opatijaca do najviše 63.000 kuna. 'Da se mene pita…' uključuje pet radionica u dva modula. Prvi modul 27. i 28. travnja je Design Thinking i Startup Centri, dok drugi modul radionica kreće u svibnju i obuhvaća teme vizualni identitet, PR i brendiranje i Interior Design.

Predviđena je i rasprava 'Opatijske ćakule - O poduzetničkim ekosustavima' te predstavljanje radova i podjela diploma.

"Uporno radimo na unapređivanju standarda života u gradu te pružanju prilika proaktivnim pojedincima i tvrtkama. Želimo spriječiti daljnji odljev kvalitete iz Opatije i Hrvatske. Prvi rezultati su vidljivi s brojem prijava na projekt koje su premašile očekivanja, te dokazuju da je to nešto što mladi žele i što su čekali. Očekujemo kako će vrhunac tek doći jer je projekt strrateških osnovica razvoja grada i poduzetništva. Ovo je tek početak", poručuje Priskić. Priča se pokrenula kad je Hrvatska 2014. potpisala Sporazum o partnerstvu u kojem su određeni gradovi koji mogu koristiti ITU mehanizam EU (Mehanizam integriranih teritorijalnih ulaganja), za jačanje gradova kao pokretača gospodarskog razvoja. Urbana aglomeracija Rijeka dobila je na natječaju 50 milijuna eura od čega će Grad Opatija za tri projekta povući gotovo 3,5 milijuna.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve