Brački kamenoklesar udružio snage s oleotekom Uje, prvi rezultati obećavaju

Autor: Darko Bičak , 26. srpanj 2016. u 12:59
Pjero Caglević prilagodio je svoj asoritman turistima koji traže sitne kamene suvenire/Tino Jurić/PIXSELL

Njegovi kameni suveniri prodaju se u 15 oleoteka Uje, pa je Caglević odlučio u svojoj trgovini nuditi i njihov asortiman; ulje i džemove.

Nakon što je prošle godine otvorio drugu prodavaonicu kamenih suvenira u Supetru, brački kamenoklesar Pjero Caglević sa svojom je tvrtkom Kolona u ovu turističku sezonu krenuo s obogaćenom ponudom u suradnji s oleotekom Uje. 

 

10zaposlenih

trebala bi imati mala tvrtka iz Supetra koja se bavi kamenim suvenirima

Zajednička suradnja
"Uje je poznati brend, prije svega maslinovog ulja, a onda i proizvoda od domaćeg ulja, džemova i sl. Posebnost je da se ulje radi isključivo od maslina s Brača te je to autohtoni brački proizvod. Kad smo, uz čvrsti sezonski štand na supetarskoj rivi, krenuli u investiciju u trgovinu suvenira uz supetarsku crkvu – Azzurro, shvatili smo da ponudu moramo obogatiti i drugim asortimanom osim samog kamena. Kako kvalitetno surađujemo s tvrtkom Uje, gdje imamo svoj kameni asortiman u njihovih 15-ak oleoteka diljem Hrvatske, odlučili smo da ćemo i mi u našoj trgovini nuditi njihov asortima", objašnjava Caglević. Iako je suradnja krenula tek početkom ove turističke sezone, ističe da su rezultati puno bolji od očekivanja.

"Iako je za samu prodaju suvenira bolja lokacija našeg fiksnog štanda na supetarskoj rivi, s otvaranjem ove čvrste trgovine i oleoteke dobili smo  dodatnu kvalitetu. Ovdje smo imali priliku napraviti i kušaonicu ulja i džemova, čime su turisti oduševljeni", kaže Caglević. Zbog povećana obima posla na dva prodajna mjesta morao je zaposliti još troje ljudi, a očekuje se da bi ih do sljedeće godine trebalo biti 10. Dio radnika, oni koji su vezani uz prodajna mjesta, angažiran je sezonski jer će prodavaonice biti otvorene od travnja do studenoga. Radionica će pak tijekom cijele godine raditi zalihu kamenih suvenira za iduću turističku sezonu. 

Otkrio talent
Caglević je u privatni biznis s kamenoklesarstvom krenuo 2008. nakon karijere u većoj klesarskoj tvrtki. "Nakon nekog vremena shvatio sam da imam poseban odnos s bračkim kamenom i da to može biti moj život. Početak je bio težak. Otvorio sam štand ne znajući ništa o potražnji na tržištu. Vremenom sam shvatio da turisti traže sitnije suvenire koji im neće opterećivati prtljagu", objašnjava Pjero Caglević. 

Komentirajte prvi

New Report

Close