Ulazak u Europsku uniju većina hrvatskih kompanija dočekuje spremno, točnije dobro prepoznaju što su sve prednosti koje će im se otvoriti u njihovu poslovanju, ali su itekako svjesne i negativnih aspekata koji su neminovni i nastupit će s 1. srpnjem.
Pokazali su to odgovori vodećih hrvatskih kompanija po različitim sektorima, od proizvodnih do uslužnih, u prigodnoj anketi koju je uoči konačnog ulaska Hrvatske u EU proveo Poslovni dnevnik. Postavili smo im tri pitanja, želeći saznati od njih prije svega koja je prva i najvažnija praktična promjena koja će se dogoditi u njihovom poslovanju nakon 1. srpnja. Drugo je pitanje vodećim tvrtkama bilo o njihovim namjerama nakon ulaska u EU, odnosno hoće li po ulasku širiti poslovanje na zajedničkom tržištu i na koje će se zemlje fokusirati, a treće pitanje koje smo im uputili bilo je što očekuju da će uslijediti s njihovim troškovima poslovanja nakon 1. srpnja, hoće li oni porasti ili će pojeftiniti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Agrokor i Atlantic imaju proizvodnju u BiH i Srbiji,njih ulazak u EU jedine neće pogoditi. Sve ostale hoće jer izvoz u Ceftu tj regiju nemoguće je nadomjestiti…a proizvode u regiji skuplje 40% neće nitko normalan kupovati jer ionako nisu baš jeftini. Sve u svemu teški dani za prehrambene kompanije iz RH
Uključite se u raspravu