Uz 25 vrsnih komentatora uspjeh ne može promaknuti

Autor: Marta Duić , 29. studeni 2016. u 22:01
Victoria Davies, potpredsjednica i Country Manager za Discovery Central & Eastern Europe

Potpredsjednica i Country Manager za Discovery Central & Eastern Europe, govori o lokalizaciji Eurosporta, gledanosti i tržištu regije.

Najpoznatiji europski sportski kanal, Eurosport od 19. studenog u prijenosima uživo ima hrvatske komentatore. Victoria Davies, potpredsjednica i Country Manager za Discovery Central & Eastern Europe odgovorna je za cjelokupno upravljanje regijom koja pokriva 13 teritorija, uključujući Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku, Srbiju, Češku, Rumunjsku i Bugarsku.

Također nadgleda regionalnu distribuciju i prodaju oglasnog prostora, kao i emitiranje integriranog portfelja od 15 kanala uključujući Discovery Channel, TLC,  Animal Planet, IDXtra i Eurosport. U razgovoru za Poslovni dnevnik pojasnila kako su se uopće odlučili za lokalizaciju, koliko su radili na tom projektu i kakva su im očekivanja. 

Zašto ste se odlučili na lokalizaciju Eurosporta na našem tržištu?
Za Eurosport je od njegovih početaka bilo najvažnije biti što bliži publici, a otkad smo ga u potpunosti stavili pod naše okrilje u 2015. godini jedan od mojih prvih ciljeva bio je da ga lokaliziramo u Hrvatskoj. Ipak su na tom kanalu u pitanju popularni i važni sportski prijenosi, a ako ih fanovi dožive na svom vlastitom jeziku to je potpuno drugačiji doživljaj sporta za njih. Kada njihovi sportski heroji, komentatori i stručnjaci donesu to u domove fanova to je uzbudljiv trenutak i za nas i za njih. 

Koliko dugo ste radili na tome?
Otprilike godinu i pol, a kako se ovo veliko finale projekta i datum početka emitiranja lokaliziranog Eurosporta približavalo, shvatili smo da radimo odličnu stvar. Čim smo dobili zeleno svjetlo, ambiciozno smo krenuli u ovaj projekt na što sam iznimno ponosna jer sam ga sama inicirala.

Koja su vaša očekivanja i ciljevi koje želite postići ovim projektom?
Na Discovery networku su uvijek u središtu gledatelji, u ovom slučaju hrvatski navijači i ljubitelji sporta. Vjerujem da će ovaj potez svakako utjecati na našu gledanosti da smo im pružili jedinstveno iskustvo tom odlukom. Važno nam je da smo prisutni na hrvatskom tržištu i s ovim vodećim sportskim kanalom. 

Koliko ste investirati u ovaj projekt i zašto baš Hrvatska?
Bila je to velika investicija za nas, ali s naše pozicije nam je bilo ključno da investiramo u tržište za koje znamo da će nam donijeti uspjeh i željene rezultate. Uz 25 vrsnih komentatora vjerujem da nam uspjeh ne može promaknuti. 

Kako ste se odlučili tko će biti vaš komentator?
Ciljali smo na stručnjake i velika sportska imena koja su prisutna na vašem tržištu. Ključno nam je bilo da zastupimo sve sportove koji su važni gledateljima, od zimskih sportova, nogometa, atletike pa do tenisa i plivanja. Pritom smo željeli imati najpoznatije i najbolje komentatore koji će gledateljima pružiti to jedinstveno iskustvo. 

Mislite li da će lokalizacija imati utjecaj na gledatelje i na njihovo iskustvo tog sportskog kanala?
Definitivno, sigurna sam u to jer već imamo prve reakcije fanova na društvenim medijima. Svaka država je specifična, ali kad kanal možeš gledati na svom materinjem jeziku i kada netko od poznatih hrvatskih sportaša, komentatora donosi sadržaj gledatelji su oduševljeni. Osim toga hrvati su doista sportska nacija tako da smo željeli iskustvo gledatelja učiniti što je moguće boljim.

U svim kanalima koje Discovery mreža ima koja od njih je najgledaniji u Hrvatskoj? 
Naši kanali su zaista različiti baš kao i ciljane skupine tih kanala stoga je teško je reći koji je najpopularniji kanal među hrvatskim gledateljima. Primjerice, Discovery je primarno orijentiran na mušku publiku, TLC pak vole žene, premda i muški dio publike prati program tog kanala. Ako gledamo službene podatke i mjerenja gledanosti, od kanala iz našeg portfelja Hrvati najčešće gledaju TLC. Ipak je to broj jedan ženski internacionalni kanal, tako da nas taj podatak i ne čudi. 

Lokalizacija tržišta

Imaju li okolna tržišta i zemlje regije lokalizirani Eurosport kanal? Kada širite koncept i na ostale zemlje naše regije?
U okolici smo lokalizirali dio tržišta, a to su Srbija, Mađarska, Rumunjska, Bugarska, Češka. Naravno da težimo lokalizaciji u što je više moguće zemalja, primjerice Slovenija je jedna od zemalja na popisu.

Komentirajte prvi

New Report

Close