Iduće godine reklame na Oscarima još skuplje

Autor: Majda Žujo , 27. veljača 2013. u 21:59
Ovogodišnji dobitnici Oscara

S obzirom na konituirani rast gledanosti ABC bi ubuduće mogao prodati i više oglasa za vrijeme emitiranja dodjele.

Ovogodišnju dodjelu nagrada Oscar gledalo je tri posto više ljudi nego lani.

Kako je objavio ABC, Oscare je ove godine u prosjeku gledalo oko 40,3 milijuna ljudi za razliku od prošlogodišnje dodjele koja je privukla 39,3 milijuna gledatelja. Prema straživanju koje je proveo Nielsen, svečanost koju je 2012. vodio Billy Crystal bila je 4 posto gledanija od one 2011. kada su domaćini bili James Franco i Anne Hathaway koji nisu dobili najbolje ocjene kritičara. S obzirom na konituirani rast gledanosti ABC bi ubuduće mogao prodati i više oglasa za vrijeme emitiranja dodjele, ali i podići njihovu cijenu.

Prema podacima medijskih zakupaca i drugih upućenih, ABC je ove godine u vrijeme prijenosa Oskara zaradio između 1,65 i 1,8 milijuna dolara za 30 sekundi reklame. Brojke su to koje su također nešto veće od cijene koju je ABC postigao 2012. kada je po reklami uspio zaraditi između 1,6 i 1,7 milijuna dolara. Iz uprave ABC-a poručili su, uz to, kako je ovogodišnja dodjela Oskara privukla više gledatelja nego NBC-jeva dodjela Zlatnih globusa (20,6 milijuna gledatelja) i CBS-ova dodjela Grammyja 8 11,9 milijuna gledatelja) zajedno.

Komentirajte prvi

New Report

Close