Fox International Channels (FIC) najavio je da će 9. veljače svih 126 Foxovih kanala izvan SAD-a konsolidirati u sklopu jedinstvenog brand pozicioniranja.
Taj istovremeni rebranding diljem svijeta podudara se s povratkom Foxovog međunarodnog hita, serije Živi mrtvaci. Sa 245 milijuna gledatelja u 126 zemalja i na 33 jezika, Fox je najveći brand televizijske zabave na svijetu. "Nova Foxova strategija brenda odražava sve veću dominaciju Foxa na međunarodnom televizijskom tržištu, kao i važnost brendiranja na sve fragmentiranijem tržištu. S obzirom na širinu distribucije kanala Fox opseg ovog projekta ne može se usporediti ni s čim dosad i dosljedan je ulozi Foxa kao inovatora u televizijskoj industriji.
Zahvaljujući agresivnoj strategiji prikazivanja hitova diljem svijeta istovremeno s njihovim prikazivanjem u SAD-u, prošle je godine gledanost Foxovih kanala na međunarodnoj razini porasla za 20 posto", naglašavaju u toj kompaniji. Fox je naručio globalno istraživanje snage svog branda u 24 države izvan SAD-a, koje je u posljednjem tromjesječju 2014. proveo Phoenix Marketing International. Rezultati pokazuju da Fox ima razinu poznatosti branda od 95 posto, čime je nadmašio sve ostale po općoj snazi branda. Fox konstantno raste i na svim tržištima jugoistočne Europe, uključujući i hrvatsko tržište. Tako je u 2014. Fox bio najgledaniji Pay TV kanal u Hrvatskoj s porastom gledanosti od 40 posto u odnosu na prošlu godinu, i to na svom glavnom targetu od 18 do 49 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu