Facebook je najavio promjene postavki privatnosti. Opet. Kako piše The Washington Post, vodeća društvena mreža uvest će nove značajke koje će korisnicima pomoći da lakše razumiju na koji način i s kime dijele određeni sadržaj. Neke promjene su se već počele uvoditi, a ostale bi se trebale pojaviti u nadolazećim tjednima, kaže Michael Novak, product menadžer u Facebooku.
"Neki ljudi imaju osjećaj kako su se opcije privatnosti na Facebooku previše mijenjale u prošlosti", kaže Novak za The Washington Post. "O privatnosti sada razmišljamo ne samo kao o seriji kontrola ili postavki, nego kao o seriji iskustava koja će pomoći ljudima da se osjećaju ugodnije", dodaje.
Što zapravo donose nove postavke privatnosti? Među ostalim, kod objavljivanja sadržaja korisnicima će se pojaviti padajući izbornik s opcijama privatnosti, uz pojašnjenja što one zapravo znače. Također, velike naslovne fotografije koje su dosad bile javne, dobit će mogućnost da budu privatne, a korisnicima će također, u obliku posebnih obavijesti, biti jasnije tko vidi njihov sadržaj nakon što ga netko od njihovih prijatelja podijeli dalje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu