Dva načina kako ćete pridobiti kupca online

Autor: Poslovni.hr , 28. siječanj 2016. u 15:42
Foto: BizIT

Toliko očiti načini da na njih zaboravljamo. Inozemno tržište ih je definiralo kao webrooming i showrooming.

Što su webrooming i showrooming?

Webrooming jednostavno znači da vaš budući kupac najprije pronalazi vaš proizvod ili uslugu na internetu a zatim posjećuje vašu offline (“live”) lokaciju kako bi napravio kupnju dok showrooming određuje upravo suprotan put – kupac prvo posjeti vašu offline (“live”) lokaciju a kupnju odradi online putem, piše BizIT.

Sasvim jednostavne i logične činjenice o putu kupca do vašeg proizvoda ili usluge često zanemarimo, a prilagodbom istima vrlo je lako povećati prodaju ili dobiti nova saznanja o kupcima novog doba. Zato ovisno o tipu proizvoda/usluga koje nudite i prodajete, online prodaju u Hrvatskoj i njezine mogućnosti možete testirati i pokrenuti jednim od predloženih načina u nastavku.

Testirajte, inovirajte pa onda razvijte prodajni kanal

Poduzeća često zbog nedostatka resursa, iskustva i marketinških budžeta “zapnu” u izradi i pokretanju web shopa većeg opsega.

Za prvi korak je dovoljno imati i web stranicu koja prezentira vaše proizvode i ne mora nužno imati tehničku mogućnost kupovine. Dovoljno je postaviti proizvode, vaš online izlog, istaknuti mogućnost narudžbe emailom ili telefonskim pozivom i testirati koliko upita i poruka u određenom periodu dobivate, koji su to kupci i koje proizvode traže.

Daje se na znanje! –> Onaj dio oko responzivnog web dizajna se podrazumijeva, budući da web stranica prilagođena za prikaz na mobilnim uređajima nije više novitet ili trend koji se tek treba usvojiti, već je postao standard koji jednostavno treba imati.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close