Alibaba pokreće televiziju

Autor: Tomislav Pili , 15. lipanj 2015. u 22:00
Jack Ma/Reuters

Kineski div ponudit će svoju verziju Netflixa i HBO-a.

Alibaba planira na kineskom tržištu televizijske zabave uvesti svoju verziju Netflixa i HBO-a, a računa na bazu potencijalnih korisnika od 600 milijuna kućanstava.

Usluga internetske televizije na Alibabin način zvala bi se Tmall Box Office, a korisnicima bi bila ponuđena u sljedeća dva mjeseca, izjavio je u nedjelju u Šangaju Liu Chunning, direktor digitalne zabave u toj kompaniji. Dio sadržaja Alibaba bi sama proizvodila, dodao je Chunning na briefingu za novinare, prenosi Bloomberg. "Želimo stvoriti potpuno novo iskustvo obiteljske zabave. Naš je cilj postati ono što su Netflix i HBO u Americi", kazao je novinarima Chunning.

Osim svog televizijskog kanala, kineski internetski trgovac zainteresiran je da svoje poslovanje u elektroničkoj trgovini ojača ponudom brendova koje filmske i televizijske zvijezde koriste u filmovima i emisijama. Chunning kaže kako je u tom kontekstu kompanija vrlo zainteresirana za suradnju s Hollywoodom.

Pri tome valja podsjetiti da je osnivač kompanije Jack Ma lanjskog listopada posjetio Hollywood. Analitičari ocjenjuju kako je Alibabina najava ulaska u video i TV-segment još jedan dokaz bitke za tržišni udjel s kineskim divom elektroničke zabave, Tencent Holdingom. Procjene govore da će kinesko tržiše video i TV zabave do 2018. vrijediti 90 milijardi juana, tri puta više nego danas. 

Komentirajte prvi

New Report

Close