Kao izazivač uvijek moramo biti korak ispred, a ključ su inovacije

Autor: Promo , 29. kolovoz 2018. u 14:01
Foto: press

Odlični poslovni rezultati posljedica su našeg kontinuiranog rada na poboljšanju korisničkog iskustva što se očituje kroz sve segmente našeg poslovanja.

Poslovni rezultati Tele2 Hrvatska već dulje vrijeme pokazuju tendenciju rasta, što smatrate najzaslužnijim za taj rezultat?

Odlični poslovni rezultati posljedica su našeg kontinuiranog rada na poboljšanju korisničkog iskustva što se očituje kroz sve segmente našeg poslovanja.

Također, ovakvi rezultati ne bi bili mogući bez naših zaposlenika koji su izazivači u svom poslu, orijentirani na brzo djelovanje i fleksibilnost te žive i rade u skladu s korporativnim vrijednostima firme. Uz to, kontinuirano radimo na unaprjeđivanju proizvoda i usluga pa smo tako i dalje jedini teleoperater na hrvatskom tržištu koji nudi neograničeni internet na mobilnim uređajima. Sve više korisnika prepoznaje jedinstvenost ove ponude te će nam i u narednim razdobljima biti fokus na ovoj jedinstvenoj platformi neograničene slobode komuniciranja. Osim usluge neograničenog interneta na mobilnim uređajima, veliku je prekretnicu u zamjeni fiksnog interneta napravio naš Pokućni. Za njega nisu potrebne dodatne instalacije, a mogućnost seljenja s lokacije na lokaciju jedna je od osnovnih funkcionalnosti koju su prepoznali naši korisnici. Osim porasta broja rezidencijalnih korisnika, moram napomenuti kako sve više kompanija i obrtnika bira nas, Tele2, za partnera pa tako bilježimo i značajan rast u segmentu poslovnih korisnika.

Na koji način i u kojoj mjeri su rezultati usklađeni sa svim ostalim tržištima u Grupi ili se Tele2 Hrvatska po tome razlikuje od ostalih?

Tele2 Grupa već 12 uzastopnih tromjesečja ostvaruje rezultate iznad očekivanih. Ovaj kontinuirani rast vidljiv je kod svih članica Grupe, pa tako i kod nas u Hrvatskoj. Rezultati koji ostvarujemo pokazatelj su kvalitetnog strateškog pristupa poslovnim planovima i njihovoj realizaciji. Kao izazivač konstantno moramo biti korak ispred i svojim inovativnim pristupom osigurati korisnicima usluge koje ne mogu naći kod drugih operatera na tržištu.

U zadnjih godinu dana porastao je i broj vaših djelatnika, što je tome razlog i koji je najtraženiji profil kadrova koji tražite?

Rastemo i napredujemo, a paralelno s time raste i potreba za kvalitetnim kadrom. Radimo u industriji koja je izrazito dinamična i brzo-rastuća što znači da su promjene učestale. No, ono što je najvažnije svakako je radna atmosfera, kvalitetni međuljudski odnosi, međusobna pomoć i poticanje članova tima. Tražimo profil kadrova koji će se uklopiti u naše korporativne vrijednosti te zajedno s nama razvijati ovu kompaniju.

S ostalim teleoperaterima podržali ste „Školu za život“ Ministarstva obrazovanja, na koji način se očituje vaše uključivanje i što od njega očekujete?

Veseli nas što sudjelujemo u ovom programu i tako pomažemo digitalizaciju obrazovnog sustava u Hrvatskoj. Podržavanje ovog programa za nas je logičan nastavak naših dosadašnjih napora usmjerenih na digitalizaciju. Trendovi ukazuju na to kako je digitalizacija nužan preduvjet napretka društva u cjelini, stoga pozdravljamo reformu obrazovnog sustava usmjerenu na korištenje prednosti koje sa sobom nosi tehnološki napredak. Isto tako, ovaj projekt je kompatibilan s načinom na koji Tele2 djeluje jer kroz njega podržavamo društvenu skupinu koja je u fokusu našeg društveno odgovornog poslovanja, a to su djeca.

Koje su najveće investicije koje planirate u razdoblju pred nama? Jeste li i vi spremni za dolazak 5G mreže?

Očekujemo da će standardizacija uskoro biti završena pa prve primjene očekujemo u 2019. godini. Potrebno je, naravno, osigurati još niz preduvjeta, a to se prvenstveno odnosi na infrastrukturu, no ne treba zaboraviti korisničke uređaje koji također moraju podržavati 5G tehnologiju kako bi se osigurali benefiti za krajnjeg korisnika. 5G nas vodi prema ‘hiperpovezanom društvu’ u kojem će sve mobilno imati još važniju i veću ulogu u životima ljudi. Gospodarstvo će također profitirati kroz omogućavanje digitalne transformacije kroz povezivost sustava te, naravno, Internet stvari.

Digitalizacija je već prilično dobro prihvaćena, ali ipak postoje kompanije kojima je u tom području potrebna pomoć. Vi ste pokrenuli Biznis akademiju, kome je ona namijenjena i koji su dosadašnji rezultati?

Svjesni smo kako su mikro i mali poduzetnici važni stupovi hrvatskoga gospodarstva. Mnoga istraživanja pokazuju kako smo nacija sklona pokretanju svog posla. Ipak, poduzetnici u Hrvatskoj nerijetko odustaju ili posustaju zbog brojnih poteškoća s kojima se susreću. Kao pomoć smo odlučili pokrenuti našu Biznis akademiju, platformu za edukaciju obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja, zahvaljujući kojoj uče o financijama, online oglašavanju te brendiranju vlastitog posla.

Jedna ste od rijetkih stranih kompanija koja ima lokalnu upravu i management. Ono što Tele2 čini drugačijim je velika zastupljenost žena u management timu. Kako funkcionira tim u kojem su muškarci u manjini?

Kod zapošljavanja uzimamo najkompetentnije osobe bez posebnog naglašavanja o angažiranju žena, no ponosni smo na brojčano stanje žena u našoj kompaniji Naša radna atmosfera je neformalna, a komunikacija otvorena i izravna. Osobno sam podržala i sudjelovala u projektu projekta „Uklanjanje staklenog labirinta – jednakost prilika u pristupu pozicijama ekonomskog odlučivanja u Hrvatskoj“ te sam član prve elektronske Baze poslovnih žena". Hrvatska Baza poslovnih žena rađena je po uzoru na već postojeće slične baze u svijetu poput onih Global Board Ready Women inicijative ili European Network for Women in Leadership. Kada sam birala u kojoj kompaniji ću raditi, velika prednost Tele2 je bila upravo ta činjenica da su jednaka prava za sve te socijalna odgovornost. Posebno me se dojmio Tele2 projekt Reach for Change koji pomaže socijalnim poduzetnicima razviti inovacije koje stvaraju bolji svijet za djecu. 

New Report

Close