TV Pink prva žrtva Mitrovićeva pohoda

Nakon oduzimanja jahte Željko Mitrović svoj TV Pink tjera na ljutu kampanju protiv Hrvatske, razotkrivajući time neprofesionalizam i neobjektivnost novinara

Oglas o prodaji zaplijenjene mu jahte toliko je razbjesnio Željka Mitrovića da je svu svoju energiju uložio u smišljanje osvete. Ali kako se osvetiti hrvatskoj Carinskoj upravi koja mu je jahtu oduzela i napisala kaznu od dva milijuna eura? Najjednostavnije se osvetiti čitavoj državi, pa je odlučio na svim svojim televizijama (Mitrović ima televizije u svim državama proisteklim iz bivše Jugoslavije osim u Hrvatskoj) udariti po Hrvatskoj. Totalna medijska ofenziva trebala bi započeti ovog četvrtka, a za one slabije mašte Mitrović se pobrinuo da u Nacionalnom dnevniku TV Pinka praktično pokaže kako će to izgledati.

Još od četvrtka su u tom dnevniku čitavi blokovi od po desetak minuta posvećeni Hrvatskoj. U tim se blokovima o Hrvatskoj govori isključivo u negativnom kontekstu, od problema koje Hrvatska stvara izbjeglim Srbima ili srpskim ulagačima, preko nerijetkih nacionalističkih ispada pa do izravnih udara na hrvatske kompanije poput Agrokora. Srpski investitori zaista teško mogu ulagati u Hrvatskoj, o čemu je nerijetko pisao i Poslovni dnevnik, kao što su hrvatski mediji pisali o odugovlačenju obnove kuća izbjeglih Srba. Gotovo sve te vijesti su zapravo potpuno legitimne jer te teme zanimaju publiku srpskog Pinka, ali ovako grupirane i uz bombastičnu objavu tog medijskog rata svog vlasnika, jasna im je svrha i cilj.

Oni koje se proziva u sklopu Mitrovićeve objave medijskog rata odlučili su šutjeti. U Vladi to ne žele komentirati jer tvrde da to nema s njima nikakve veze. U Agrokoru na svaki upit odgovaraju s “nemamo komentara” iako su sugovornici TV Pinka pozvali građane Srbije da zaobilaze Agrokorove trgovine u širokom luku jer “prodaju proizvode opasne po život”. Vjerojatno i jedni i drugi očekuju da će srpska Republička radiodifuzna agencija vrlo brzo pronaći načina da Mitrovića vrati u ovu okrutnu stvarnost gdje uvijek ima netko jači. No, Mitrović je vjerojatno nenamjerno zapravo još jednom pokazao lice i naličje današnje medijske scene. Jer ne treba se zanositi, nisu hrvatski mediji imuni na želje i interese svojih vlasnika. I oni, baš kao i srpski, ruski ili američki, poslušno reagiraju na upute svojih vlasnika iako se javno zaklinju na ničim ometani profesionalizam i nezavisnost. Samo što su njihove gazde mudrije pa vlastite obračune ne najavljuju priopćenjima.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve