Tanja Roca nova je voditeljica marketinga TRCZ Grupe

Autor: Tomislav Hrastovčak , 24. listopad 2012. u 11:02
Tanja Roca

Tanja Roca nova je voditeljica marketinga TRCZ Grupe, jedne od vodećih tvrtki distributera rabljenih automobila u Hrvatskoj.

Tanja Roca nova je voditeljica marketinga TRCZ Grupe, jedne od vodećih tvrtki distributera rabljenih automobila u Hrvatskoj, a na tu poziciju dolazi s mjesta voditeljice marketinških projekata agencije MPG. Tijekom karijere koju je započela 2003. godine, specijalizirala je aktivnosti BTL marketinga, radeći za renomirane klijente, neke od vodećih svjetskih brandova. Tanja Roca za Poslovni.hr govori o svojoj profesionalnoj karijeri i novoj poziciji…

Koje su Vaše ključne zadaće na poziciji voditeljice marketinga TRCZ Grupe?

Radim u branši gdje je kupovina visoko angažirani postupak. Marketing iz tog razloga funkcionira u najbližoj suradnji s prodajom i  na razvoju ključnih elemenata odluke, prije svega prethodne informiranosti i osobnog iskustva kupca na samom prodajnom mjestu. Pojedinci sve više traže kvalitetna rabljena vozila te također sve više razumiju brzi gubitak vrijednosti kupovine novog vozila. Tako je moja uloga s jedne strane rad na rasprostiranju informacija o našim prednostima (u širem smislu to je i edukacija tržišta), a s druge stalni rad s kolegama, voditeljima prodaje raznih područja, na prepoznavanju kratkoročnih prilika i njihovoj promociji. Kad spominjemo promociju, ona može poprimiti vrlo raznolike oblike, od direktnog oglašavanja do potrošačkih promocija. Ipak, TRCZ grupa je specifična kompanija koja vjeruje u izvrsnost, na kojoj i temelji svoj tržišni nastup. Promocija koju osmišljavamo mora biti transparentna i relevantna za potencijalnog kupca. Da bi ovo postigla, radim na razvoju imidža na grupnom nivou i nastojim postaviti TRCZ kao referentno 'go-to' ime na hrvatskom tržištu.

Što za Vas u profesionalnom smislu znači dolazak u TRCZ Grupu?

Svatko će svoj novi posao promatrati kao izazov i osobnu priliku, ali raditi na tržištima na kojima se nalazi TRCZ Grupa pruža osobiti osjećaj postignuća. Naša grupa svojim razvojem nastoji predvoditi tržište, potrošačima stalno nuditi inovativna rješenja, što je okruženje u kojem mogu pokazati kreativnost u istraživanju nepoznatog terena. Također, teška ekonomska situacija daje sve snažniji značaj organiziranom tržištu rabljenih vozila gdje očekujemo sve veći interes, ali i aktivniju konkurenciju. Raditi u ovakvom okruženju je zahtjevno, ali također omogućava da se rezultati vlastitog rada vide brzo i jasno.

Opišite nam ukratko Vaš dosadašnji profesionalni put.

Nakon dugogodišnjeg iskustva u obiteljskom poduzetništvu, karijeru počinjem 2003. u MCS grupi. Pet godina pri ovom vodećem graditelju informacijskih sustava ostavilo je bogato iskustvo u B2B marketingu te dragocjen uvid na to kako nove tehnologije utječu na svakodnevni život. U želji da steknem iskustva u marketingu i prema potrošačima, svoj daljnji razvoj nastavljam u MPG-u, jednoj od najpoznatijih BTL hrvatskih marketinških agencija. Počinjem osmišljavati i organizirati potrošačke promocije, ali ubrzo dobivam priliku koristiti sva svoja znanja te postavljam i uspješno razvijam novi odjel specijaliziran za digitalne medije. Konačno, nedavno dolazim na svoju sadašnju poziciju u TRCZ-u.

Koja su Vam najdraža iskustva u dosadašnjoj karijeri?

Svakako uspostavljanje online zajednice Purine, poznate marke hrane za kućne ljubimce, na društvenoj mreži Facebook. S današnjih preko 40.000 fanova, ovo je postalo referentno mjesto razmjene iskustava i izraza privrženosti svojem ljubimcu. Radi se o visoko emotivno angažiranoj sredini u kojoj se svako obraćanje potrošaču shvaća osobno. Iz pozicije vlastitog iskustva i stručnosti mogu reći kako se danas iznimno popularne društvene mreže često koriste u svrhe marketinga na manjkav ili čak neodgovarajući način. Treba razumjeti da takve sredine nisu mjesta konzumacije tradicionalnog oglašavanja, često čak niti prodajnih apela, nego dugoročno ulaganje u imidž proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close