Hrvatica Kristina Baus među Googleovom elitom

Autor: Poslovni.hr , 14. lipanj 2015. u 10:42
Photo: Dominic Lipinski /Press Association/PIXSELL

Za razliku od većine mladih koji, nezadovoljni situacijom u Hrvatskoj u kojoj ne mogu pronaći posao, sami traži posao i odlaze u zemlje poput Švedske, Kanade, Njemačke i drugih, Kristina nije tražila posao, već je Google pronašao nju putem društvene mreže LinkedIn.

Jedan od problema tehnoloških kompanija o kojima se sve češće priča u Silicijskoj dolini jest prevelika dominacija muškaraca te su prošle godine iz velikih kompanija poput Facebooka, Googlea, Twittera i Yahooa priznali kako su, kada je u pitanju spol zaposlenika, žene u manjini.  Broj zaposlenih žena u Googleu, Appleu i Twitteru prošle je godine iznosio samo trideset posto, a slična je situacija i na tržištu pretraživanja na kojem dominiraju muškarci, a udio žena također iznosi trideset posto. U Googleu žele promijeniti ovakav odnos spolova te je njihova divizija u Velikoj Britaniji u suradnji s portalom The Drum pokrenula inicijativu 'Woman in search' u sklopu koje su pokrenuli izbor za najkreativnije i najinovativnije žene zaposlene u industriji pretraživanja.

Prošlog mjeseca Google je odabrao deset kandidatkinja koje su, kada je u pitanju pretraživanje, dio Googleove elite te se u ovoj kompaniji nadaju kako će njihove priče i njihova iskustva inspirirati brojne druge žene da krenu njihovim stopama. Među deset odabranih osoba nalazi se i jedna Hrvatica – Kristina Baus koja je prije nekoliko godina Pirovac zamijenila s Dublinom i Londonom, piše Dnevnik.hr. Za razliku od većine mladih koji, nezadovoljni situacijom u Hrvatskoj u kojoj ne mogu pronaći posao, sami traži posao i odlaze u zemlje poput Švedske, Kanade, Njemačke i drugih, Kristina nije tražila posao, već je Google pronašao nju putem društvene mreže LinkedIn.

U intervjuu za Zimo Kristina je rekla kako je prvo mislila da je mail koji je dobila od Googlea spam, a nakon što je shvatila da su joj se zaista javili iz Googlea, uslijedilo je čak sedam intervjua te, konačno – ponuda za posao. Uživanje u suncu i moru u Pirovcu i Šibeniku tako je zamijenila s oblačnim Dublinom, a dvije godine nakon toga i s Londonom gdje se zaposlila u kompaniji Teradata. Kristina Baus bi zaista mogla biti inspiracija brojnim mladima u Hrvatskoj jer je pokazala kako se obrazovanje – na Ekonomskom fakultetu u Splitu magistrirala je menadžment, a u Zagrebu marketinški menadžment – trud i puno rada isplate.

"Moja je priča prilično zanimljiva, budući da sam se u inozemstvo preselila nakon što sam dobila posao u Googleu, što je drugačije od situacije u kojoj mladi odlaze u inozemstvo s puno neizvjesnosti i bez konkretne ponude. U to vrijeme sam radila u Šibeniku, a na poziciju u Googleu se nisam prijavila, već me je njihov odjel za ljudske resurse pronašao i kontaktirao putem profila na LinkedInu. S obzirom da sam imala ugovor u rukama, preseljenje je bilo izrazito ugodno, bez ikakvih komplikacija, a Google kao poslodavac zaista ne prepušta niti jedan detalj slučaju. U Dublinu sam provela dvije godine u timu koji je radio s oglašivačima i agencijama iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, nakon čega sam prešla u London u kompaniju Teradata Interactive u kojoj sam dobila mogućnost oformiti vlastiti tim koji danas nudi usluge oglašavanja na tražilicama, društvenim medijima, mobilnim uređajima, postojećim Teradata klijentima kao i novim klijentima", ispričala je Kristina.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Koje su to kvalitete koje su Kristinu izdvojile, možda možete i to napisati?

New Report

Close