‘Želimo razbiti predrasude
 o britanskim gostima’

Autor: Ana Blašković , 02. listopad 2017. u 22:00
Foto: Zarko Basic/PIXSELL

Ideja je da o iskustvima s britanskim gostom govore panelisti koji mogu prenijeti najbolju praksu.

U namjeri da domaćem tržištu približi profil i navike britanskog turista te razbije stigmu o mladim i razularenim gostima, Britanska poslovna komora Hrvatska (BBCC) pokreće projekt BritTravel. Kroz četiri panel diskusije nazvane BritTravel Afternoons u idućih 12 mjeseci organizatori žele otvoriti lepezu turističkih tema; od zdravstvenog i avanturističkog turizma, kruzing, kongresnog, do obiteljskog i gastro turizma. Prva na redu 12. listopada je panel diskusija o putovanjima mladih, a projekt će kulminirati u listopadu iduće godine konferencijom u Rapcu.

Interes za Hrvatsku raste

“Ponukani izvrsnim rezultatima s britanskog tržišta i brojkama od oko 20 posto više turista iz Velike Britanije, odlučili smo se pod kapom Britanske komore organizirati projekt BritTravel Afternoon”, kaže predsjednica BBCC-ja Vedrana Likan. Osim što su gosti velike platežne moći, Britanci su, dodaje, vrlo zahtjevni gosti. “Nije ih lako impresionirati, a još teže ih je vratiti na destinaciju. Budući da njihov interes za Hrvatsku raste, uvidjeli smo potrebu da se ponudi kvalitetnija usluga u raznim segmentima. Ideja je da o iskustvima govore ljudi koji imaju prakse s britanskim gostima i mogu prenijeti najbolju praksu”, kaže. Prvi Afternoon o putovanjima mladih ugostit će bivšu gradonačelnicu Ibize Mariennu Sánchez-Jáuregui, britanskog blogera Jonathana Howea s TwoMonkeysTravela, organizatora Garden festivala Nicka Colgana, vlasnika Papaye Ivana Bušljetu te direktora Ubera za SEE Davora Tremca. Razgovarat će se o tome kako putuju mladi Britanci, gdje odsjedaju, provode li vrijeme isključivo na partyjima i kakva su iskustva lokalnih zajednica u drugim državama.

 

22 posto

više britanskih turista posjetilo je Hrvatsku u srpnju

“Krenuli smo u ovu priču i jer su britanski turist stigmatiziran kao mladi pijani gost, no to nije presjek tog turista u svijetu. Naši gosti će iz iskustva pokazati da je on, između ostalog, u potrazi za adrenalinom i/ili zdravstvenim uslugama u inozemstvu što su druge zemlje prepoznale i monetiziraju, što kod nas još nije slučaj”, kaže Dan Vidošević, iz BTravela, predsjednik Odbora za turizam BBCC-ja.

Puno putuju i troše

U veljači će se diskusija baviti kontinentalnim, adrenalinskim i zdravstvenim turizmom. U travnju bi se u Dubrovniku trebao uslijediti panel na temu kulturnog naslijeđa, kruzinga, a u lipnju u Zadru s temama ‘city breaka’ i obiteljskog turizma, a na zaključnoj konferenciji u Rapcu u suradnji s Valamarom zaokružit će se sve teme.

Britanci su u lipnju 2017. imali 7,2 milijuna putovanja u inozemstvo na kojima su potrošili 4,6 milijarde funti. Hrvatsku je u srpnju posjetilo 22% Britanaca više nego u srpnju 2016., uz 19 posto noćenja više. Čak 23% noćenja odnosi se na goste do 14 godina, a 21 posto na one od 35 do 44 godine što pokazuje da je obiteljski turizam ipak najzastupljeniji. v     

Komentirajte prvi

New Report

Close