Vlahušić predstavio ciljeve razvoja dubrovačkog turizma do 2025.

Autor: Poslovni.hr/Hina , 31. listopad 2014. u 15:20
Foto: Grgo Jelavić / Pixsell

Kazao je i da Dubrovnik želi biti najkvalitetnija i najsadržajnija destinacija na Mediteranu.

Dubrovački gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice (TZ) Grada Dubrovnika Andro Vlahušić i direktorica TZ Grada Dubrovnika Romana Vlašić predstavili su danas viziju i ciljeve razvoja dubrovačkog turizma, prema kojima bi do 2025. godine taj grad ostvarivao 5 milijuna noćenja.

"Sa sadašnjih 850 tisuća želimo do 2016. godine doći do milijun dolazaka, a do 2020. do četiri milijuna noćenja. Do 2025. želimo imati 1,5 milijuna dolazaka i pet milijuna noćenja", istaknuo je Vlahušić, predstavljajući projekt "Razvoj dubrovačkog turizma od 2015. do 2025.".

Kazao je i da Dubrovnik želi biti najkvalitetnija i najsadržajnija destinacija na Mediteranu, grad za sva godišnja doba i sve ljude svijeta te dodao kako dubrovačka turistička kartica uskoro mijenja ime iz 'Dubrovnik card' u 'Destination card.'

Vlahušić se i danas osvrnuo na svoj sukob s Društvom prijatelja dubrovačke starine, koje je nedavno odbilo njegov prijedlog za podizanje cijena ulaznice na dubrovačke zidine sa 100 na 120 kuna.

"Smijemo li u ovom gradu misliti i biti slobodni ljudi ili želimo biti robovi, sluge velikih gospodara, domaćih i stranih? U gradu je prodano 1,8 milijuna ulaznica za zidine, muzeje, ukupno smo zaradili 120 milijuna kuna, a tko na ovom svijetu s rastom od 72 posto spušta cijene", upitao je dubrovački gradonačelnik te ustvrdio kako se time radi izravna šteta građanima Dubrovnika.

Kazao je i da se prije pet godina na turizam drugačije gledalo. "Dapače bili smo u minusu. Muzeji su zaradili osam milijuna, a potrošili 16 milijuna kuna. Građani su morali plaćati iz svojih prireza i poreza da bi gosti išli u muzeje. Od zidina nismo tada u proračun dobivali niti lipe, Lokrum se financirao iz proračuna, a Dubrovnik card nije postojao. Plaćali smo 500 tisuća kuna Čistoći da bi stranci besplatno koristili javni WC, plaćali smo 500 tisuća kuna besplatni wi-fi na Stradunu", prisjetio se Vlahušić, zaključivši kako su tada dolasci turista u Dubrovnik koštali građane gotovo 100 kuna po gostu.

"Ovaj grad treba biti slobodan i trebamo uzeti novac od turista jednako kao vlasnici hotela. To nije bogohulno, već poželjno", istaknuo je Vlahušić, te najavio velika ulaganja u kulturu, baštinu, shopping, atrakcije, noćni život, zabavu i sport, 'teške' 400 milijuna kuna.

Direktorica TZ Grada Dubrovnika Romana Vlašić istaknula je da se Dubrovnik i danas može pohvaliti odličnim rezultatima, a aktivnosti Turističke zajednice bit će prvenstveno usmjerene ka nadolazećim sajmovima, na kojima će se Dubrovnik predstavljati kao svjetski poznati brend.

"Trenutno imamo nešto više od tri tisuće turista. Gosti su nam se već rasporedili onako kako nam i letovi dolaze. Na prvom mjestu su Britanci, kao i uvijek. Standardni zimski gosti su nam Amerikanci, Nijemci i Hrvati, a top listu upotpunjuje Korea i Japan", izjavila je Vlašić.

Komentirajte prvi

New Report

Close