Za financijaše Agrokora predvođene Ivanom Crnjcem nema predaha.
Usporedno s menadžiranjem domaćih financijskih aranžmana i strateškim pripremama za međunarodni burzovni iskorak, privode kraju i novu operaciju prijevremenog iskupa 300 milijuna eura obveznica. Radi se o izdanju iz 2012. na rok od sedam godina, odnosno dospijeća 2019. godine. Cilj je, dakako, zamijeniti taj prilično skupi obveznički dug jeftinijim. Opcija da Agrokor to može napraviti prije roka dospijeća te prateći uvjeti definirani su u prospektu obveznica, pri čemu se prva prilika ('call') za to pruža 1. svibnja. Motiva da se ona iskoristi u koncernu Ivice Todorića svakako ne manjka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vraća /otkupljuje / obveznice prije roka….jer želi veće, i jefitnije
zaduživanje nakon toga …..
valjda je bio u stisci te 2012.g…..pa je pristao , ono što su ztažili..
nemrem vjerovati kaj citam-pa decki koliko vam todo placa za ovakvo drukanje?
kaj ne pricate o tome da su dionice ledo, jamnice otisle kao jamci za kredit todinog dobrog agrokora.
Po Konzumu je najpoznatiji jer ga ima u svakom mjestu ali je on u proizvodnji i mnogostruko jači nego Konzum u maloprodaji. Pa samo u mesu i preradjevinama preko PiKa drži preko 50% tržišta i taj postotak raste! Znaci da mu je proizvodnja pojedinih segmenata znatno iznad udjela Konzuma u maloprodaji. A sa Juicyem je dokazao da zna dobro prodati…to sigurno ne vrijedi 45mil eura koliko je dala Stanić grupa.
Ja cijenim Todorića iz dva razloga: ulaže u proizvodnju, stvara brendove i ne drži ih do propasti. Nije on stvorio samo Juicy, tu je i Mlinar i Kozmo i mnogi za široku populaciju manje znani. Što se proizvodnje tiče dosta je reći da je napravio više instalirane snage elektrana u zadnje 3 godine nego HEP (dobro, to i nije bilo teško). Održavanje firmi je zaista na visokom nivou – samo pogledajte koliko su se promijenili kiosci Tiska u zadnjih 10 godina. O Belju i Vupiku ne treba trošiti riječi.
Na stranu sviđa li vam se Konzum ili ne on je osuđen na poslovanje s dobiti u Hrvatskoj, dakle na veće marže. Niti jedan strani lanac nema to ograničenje. Svi oni povlače novce od matice – pitanje je samo do kada i što će se promijeniti za hrv. potrošaća kada te donacije prestanu. Zato uspoređivati Konzum i Interspar ili Kaufland nema smisla.
Uključite se u raspravu