Svakoj četvrtoj tvrtki u Hrvatskoj presudit će novi izazivači

Autor: Bernard Ivezić , 11. lipanj 2015. u 14:39
Foto: Thinkstock

O tome kako će sve te promjene, koje kompanije moraju napraviti zbog pritiska novih izazivača, utjecati na svakodnevno poslovanje direktor HP-a u Hrvatskoj ilustrirao je na primjeru promjena kroz koje će proći odjeli marketinga.

Svakoj četvrtoj tvrtki u Hrvatskoj u svim industrijama od informatike, prometa i trgovine pa sve do proizvođača hrane prijeti realna opasnost da izgube tržišnu poziciju pa čak i nestanu u idućih nekoliko godina pod pritiskom novih izazivača poput Ubera i Airbnb-a istaknuo je na otvaranju konferencije HP 360° direktor tvrtke Hewlett Packard za Hrvatsku Boris Bauk.

“Poslovi koji se traže su više-manje isti, kao u slučaju taksi prijevoza koji radi Uber, ali su izrasli novi poslovni modeli”, kaže Bauk.

Dodaje da se tvrtke zato moraju mijenjati. Prihvatiti cloud i mobilno poslovanje. Personalizirati transakcije kroz big datu te ojačati IT sigurnost. Bauk kaže da on osobno već sada u poslovanju koristi 15-tak mobilnih aplikacija.

I sama tvrtka HP trenutačno je u transformaciji. Dijeli se na dva poslovna subjekta HP Inc i Hewlett-Packard Enterprise. U Hrvatskoj će biti zastupljena kroz obje tvrtke. Štoviše, očekuje se da Zagreb postane novo regionalno središte HP-a za Jadransku regiju.

O tome kako će sve te promjene, koje kompanije moraju napraviti zbog pritiska novih izazivača, utjecati na svakodnevno poslovanje direktor HP-a u Hrvatskoj ilustrirao je na primjeru promjena kroz koje će proći odjeli marketinga.

“Zamislite tek što to znači za odjele marketinga, koji će 2017. prema Gartneru, imati veći budžet za IT od IT odjela”, zaključuje Bauk.

Komentirajte prvi

New Report

Close