Stručići su se ‘poigrali’ i lansirali još dva pjenušca i premium vina

Autor: Marta Duić , 28. siječanj 2019. u 21:59
Foto: Premium vina Stručić

Boutique vinarija u Vinogradima Ludbreškim povećava nasade rajnskog rizlinga, a osvježila je i vizualni identitet.

Obitelj Stručić, vlasnici boutique vinarije u Vinogradima Ludbreškim, uskoro na tržište izbacuju novu liniju vina. Iza vizualnog identiteta novih vina stoji Marin Šubašić iz tvrtke Cat 01 Zagreb.

“Proizvodimo 25.000 boca mirnih vina i pjenušce rađene tradicionalnom metodom vrenja u bocama. Na tržištu je naš prvi pjenušac blanc de blancs koji je ujedno i prvi pjenušac ludbreškog vinogorja, a na odležavanju su dvije linije pjenušca – rose koji će dočekati sezonu 2019 i blanc de blancs kojemu je predviđen dugi životni put na kvascima. Rajnski rizling se najviše veže za ime naše vinarije i najtraženiji je na tržištu”, objašnjava vinarka Sanja Stručić.

Budući da je tržište prihvatilo njihov prvi pjenušac koji su proizveli u tisuću boca, odlučili su se još malo ‘poigrati’ s onim što njihovi vinogradi nude.

“Radi se o premium liniji vina od graševine, rajnskog rizlinga i chardonnaya koja nastaju dugim maceracijama do šest mjeseci, zatim dozrijevaju na finim talozima do 12 mjeseci u hrastovim bačvama zapremnine 550 litara te se pune u boce u kojima odležavaju još nekoliko mjeseci. Vina se spremaju na tržište oko Uskrsa kada planiramo prezentacije s našim kupcima u Zagrebu, Zadru, Splitu i Dubrovniku”, otkriva Stručić. Obiteljski biznis šire kontinuiranim ulaganjima, u segmentu vinogradarstva u tijeku je priprema zemljišta za novi nasad rajnskog rizlinga, a paralelno tome u podrum su im stigle i nove drvene bačve.

Komentirajte prvi

New Report

Close