SOS Dječje selo Hrvatska – jedino ulaganje sa sigurnim rastom

Autor: Poslovni.hr , 01. rujan 2015. u 10:22
Foto: SOS dječje selo

Za svakog poduzetnika, velikog ili malog, ulaganje sa sigurnim rastom ostvarenje je snova. Ako uzmemo u obzir činjenicu da je jedino ulaganje sa sigurnim rastom, ulaganje u djecu, idealno mjesto za ostvarenje vaših snova jest SOS Dječje selo Hrvatska.

Za svakog poduzetnika, velikog ili malog, ulaganje sa sigurnim rastom ostvarenje je snova. Ako uzmemo u obzir činjenicu da je jedino ulaganje sa sigurnim rastom, ulaganje u djecu, idealno mjesto za ostvarenje vaših snova jest SOS Dječje selo Hrvatska.

Neovisna i nevladina organizacija koja na području Hrvatske djeluje od 1992. godine, kada je otvoreno prvo SOS Dječje selo u Lekeniku, a tri godine kasnije i na području Osječko-baranjske županije u Ladimirevcima, trenutno skrbi za 240 djece bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi. Sredstva za samu izgradnju Sela osigurala je međunarodna organizacija SOS Kinderdorf International sa sjedištem u Innsbrucku, a SOS Dječje selo Hrvatska njezin je član. Kako bi djeca bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi imala sretno djetinjstvo SOS Dječje selo Hrvatska pruža im obitelj- u obliku SOS sela, dom – u obliku SOS kuće, SOS mamu, braću i sestre. Nakon završene osnovne škole SOS dječje selo skrbi o srednjoškolcima u četiri SOS Zajednice mladih – u Osijeku, Velikoj Gorici i Zagrebu. Da SOS djeci, kao ni svakom djetetu na ovom svijetu, ne bi ništa nedostajalo brine se sama organizacija. U tome im u manjem dijelu pomaže država, a u ostatku namicanja sredstava, da bi zadržali visoki standard skrbi za djecu i mlade, pomažu im partneri i donatori.

Donacijom u novcu, proizvodima ili uslugama, partnerima se otvara mogućnost pozicioniranja u javnosti kao društveno odgovorne kompanije koja pomaže preko dvije stotine djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Kompanijama koje u svojim poslovnim planovima već imaju ugrađen element društveno odgovornog poslovanja, izuzetno je važno imati ozbiljnog i pouzdanog partnera iz neprofitnog sektora, a SOS Dječje selo Hrvatska dugogodišnjim radom dokazuje da su partner na kojeg se može računati.

Da partnerstvo sa SOS Dječjim selom otvara vrata uspješne prakse društveno odgovornog poslovanja uvjerili su se mnogi, veliki i mali, poduzetnici. Jedan od dugogodišnjih partnera s kojima SOS Dječje selo Hrvatska uvijek rado surađuje jest 'Lidl'. Čelni ljudi ovog velikog trgovačkog lanca kroz donacije u proizvodima i uslugama nebrojeno su puta pokazali svoja velika srca, a naša Danijela, koja je odrasla u SOS Dječjem selu Lekenik zaposlena je u jednom od Lidlovih dućana gdje je u tri godine od prodavačice već napredovala do mjesta zamjenice voditelja poslovnice.

'Lidl je tvrtka poznata po društveno odgovornom poslovanju s naglaskom na brizi za društvo, a priliku za pomoć zajednici uočili smo i u suradnji sa SOS Dječjim selom Hrvatska. Naša suradnja započela je nedugo nakon što smo otvorili vrata svojih prvih trgovina u Hrvatskoj, a nastavlja se i danas. SOS Dječja sela rade plemenit posao i želja nam je podržavati ih u ostvarivanju njihove misije. Naša suradnja uključuje donacije prehrambenih proizvoda, higijenskih potrepština, sredstava za održavanje kućanstva i svih drugih proizvoda koji djeci u SOS obiteljima omogućuju lijepu i normalnu svakodnevicu i kvalitetno zadovoljene životne potrebe. Osim toga, u našim trgovinama SOS Dječjem selu Hrvatska ustupamo prostor za promotivne štandove, kako bi predstavnici SOS Dječjih sela naše kupce (javnost) upoznali sa svojim radom. Također, surađujemo i kroz zapošljavanje SOS mladih u Lidlu. Vjerujemo da takvom suradnjom dajemo i svoj mali doprinos u odgoju i obrazovanju djece i mladih bez adekvatne roditeljske skrbi te pomažemo SOS Dječjem selu Hrvatska da ih pripremi za samostalni život i naposljetku integrira u društvo. Naša je dugogodišnja suradnja rezultirala brojnim lijepim događanjima s kojih smo ponijeli vrijedna iskustva, predivne uspomene i iskrena prijateljstva, stoga ćemo je zasigurno nastaviti i u budućnosti', izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću trgovačkog lanca Lidl.

Ljepotu pomaganja i važnost odrastanja u obitelji prepoznala je i tvrtka iz Oriovca – 'Rekord-tim d.o.o.'. Naime, kako su oni jedni od rijetkih manufakturnih obiteljskih radionica u Hrvatskoj, djelovanje i rad SOS udruge prepoznali su kao plodno tlo za suradnju iz koje će obje strane izaći s osmijehom na licu. U 40 godina postojanja 'Rekord-tim d.o.o.' je od obiteljske manufakturne radionice prerastao u prvoga i najvećeg proizvođača spužvi za kućanstvo na našim prostorima. Svojim primjerom upornosti i neraskidive obiteljske veze odlučili su potaknuti svoje potrošače na humano djelo. U okviru marketinga za opće dobro pokrenuli su akciju prikupljanja sredstava za bolju budućnost djece i mladih iz SOS Dječjeg sela Hrvatska. Izbacili su posebnu liniju proizvoda u ljubičastoj boji te od svakog kupljenog artikla donirali dio prihoda za pomoć djeci bez roditelja i roditeljske skrbi.

'Izuzetno smo zadovoljni suradnjom sa SOS Dječjim selom Hrvatska i sretni smo što možemo doprinijeti njihovoj brizi za djecu bez roditelja i roditeljske skrbi. Rekord-tim veliku pozornost polaže na društveno odgovorno poslovanje i donacijama podržavamo razne humanitarne projekte', rekao je Željko Pejić, predstavnik poslovodstva za kvalitetu i zaštitu okoliša tvrtke Rekord-tim.

Da su vrata SOS Dječjeg sela uvijek otvorena i da je njihovo poslovanje posve transparentno, uvjerila se i tvrtka za održavanje i popravak strojeva 'Turbomehanika' iz Kutine. Naime, ovi su divni ljudi pokazali inicijativu i želju da upoznaju jednu od 16 SOS obitelji iz SOS Dječjeg sela Lekenik. Nakon samo jednog posjeta SOS kući Potočnica u Lekeniku i druženja s biološkom braćom i sestrama, neodoljivim blizankama Arijanom i Dijanom te njihovim malim bratom Damirom i, naravno, brižnom SOS mamom Maricom, shvatili su da uz odricanje dijela svog kolača mogu učiniti puno za ovu obitelj. Tako su velikodušno pokrili režijske troškove ove SOS obitelji za cijelu godinu i time se zasluženo 'okitili' titulom Zlatnog sponzora SOS kuće 'Potočnica'.

'Drago nam je da smo našom donacijom uspjeli pomoći ostvarenju tako velikog cilja, kao što je pružanje toplog doma, mogućnost školovanja i odrastanje u zdravoj i poticajnoj sredini. Posjetom obitelji kuće Potočnica i upoznavanjem prekrasne djece, njihove mame i druge djece u Selu, bili smo oduševljeni njihovom pristupačnosti, veseljem i toplinom. Svako dijete mora imati sigurnu bazu, odnosno roditelja na kojeg može uvijek računati i kod kojeg može pronaći utjehu i utočište, živjeti u sredini koja će ga pripremiti na život i omogućiti mu da se bez problema prilagođava novim situacijama. Uvjerili smo se da SOS DSH svojom brigom to omogućava velikom broju napuštene i zanemarene djece te stvara zdravu sredinu za razvoj i život. Nadamo se da ćemo se još dugo družiti i potaknuti druge tvrtke da nam se pridruže i pomognu u skladu sa svojim mogućnostima', zaključio je Ivan Majstrović, vlasnik i direktor 'Turbomehanike'.

Ako se još uvijek dvoumite i tražite razlog da i vi postane vjerni prijatelji djece i mladih iz SOS Dječjeg sela Hrvatska ne zaboravite da ćete partnerstvom s ovom udrugom, pored ljepote pomaganja, ispunjenog srca i pozitivnog imidža, postati i dio obitelji koja će vas uvijek trebati.

Zašto tvrtke odabiru SOS Dječje selo Hrvatska?

  • Iskustvo na projektima društveno odgovornog poslovanja kompanija – odjel fundraisinga SOS Dječjeg sela Hrvatska pomaže tvrtkama osmisliti humanitarne projekte koji su u skladu s njihovim vrijednostima

  • Konkretni utjecaj na živote djece u Hrvatskoj – SOS Dječje selo Hrvatska brine o 240 djece i mladih bez roditelja ili odgovarajuće roditeljske skrbi, a dodatnih 700 vanjskih korisnika uključeno je u ostale socijalne programe.

  • Transparentnost i pouzdanost – mi smo partner na kojeg se može računati, organizacija smo koja u Hrvatskoj postoji već 23, a u svijetu 66 godina

 Koristi od partnerstva sa SOS Dječjim selom Hrvatska

  • Unaprjeđenje reputacije tvrtke – suradnju možemo promovirati putem medija

  • Pozitivna poruka zaposlenicima – sudjelovanje u humanitarnom projektu može poslužiti kao dodatni alat motivacije zaposlenika

  • Utjecaj na lojalnost kupaca – suradnja se može komunicirati postojećim klijentima i time pozitivno utjecati na njihovu lojalnost 

  • Donacija ulazi u trošak poslovanja – zakon o porezu na dobit omogućuje obveznicima poreza na dobit porezno priznati trošak u iznosu do 2% ukupnoga prošlogodišnjeg prihoda

Komentirajte prvi

New Report

Close