Sljeme konačno ušlo u skijaški katalog

Autor: Marija Crnjak , 23. rujan 2015. u 09:28
Foto: Atlas

U Atlasu ističu da čak 50% više klijenata nego ranije odabire first minute ponude, a do kraja sezone može se očekivati rast prodaje do 30%.

Atlas je prvi i za sad jedini turoperator koji je u ponudu svog novog kataloga „Zima“ uvrstio i aranžmane za popularno zagrebačko skijalište Sljeme. Atlas je svoj novi katalog predstavio upravo na Sljemenu, a u agenciji kažu da očekuju značajan rast prodaje za skijaške aranžmane, koja je već započela.

Nevenka Belančić, voditeljica produkta „Zima“ u Atlasu, istaknula je kako je prodaja skijanja u punom jeku, a za neke aranžmane još su na snazi first minute popusti.

„Tržište iz godine u godinu mijenja navike te skijanje kupuje znatno ranije no prije. Atlasu je izuzetno bitna suradnja sa Sljemenom koje ima znatnu ulogu u promociji skijanja u Hrvatskoj i stoga smo šarolikom ponudom nastojali osigurati zimski odmor po mjeri svakog klijenta", istaknula je Belančić.

U Atlasu dodaju da u usporedbi s prošlim godinama, danas čak 50% više klijenata odabire first minute ponude, a do kraja sezone može se očekivati rast prodaje do 30%. Atlasova zimska ponuda u Austriji, Italiji, Francuskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj šira je no prethodnih godina, obuhvaća razdoblje od početka prosinca 2015. do početka svibnja 2016. godine, a dodatno je proširena i ponuda skijanja u Italiji.

Inače, first minute uštede kreću se do 30%, a uključuju i pogodnosti poput besplatnih skijaških karata, posebnih cijena škola skijanja, a većina hotela u ponudi su ski in/ski out. U first minute ponudi najtraženiji je hotelski smještaj, a cijene su u većini slučajeva na razini prošlogodišnjih. 

U Atlasu ističu da po prvi puta organiziraju klub u popularnoj destinaciji Zell am See s organiziranom školom skijanja i uz povoljne cijene. Unatrag zadnjih 15-tak godina Zell am See je bio destinacija s visokim cijenama, prvenstveno zbog ruskog tržišta koje ima praznike u terminu hrvatskih školskih praznika. "Atlas je ovogodišnjom ponudom ostvario cilj – vratiti Zell am See na naše tržište uz prihvatljive cijene, na što su odlično reagirali i partneri na destinaciji", kažu u agenciji.

Ove godine također po prvi puta zasebno je predstavljena ponuda luksuznih skijališta i smještajnih objekata – posebni hoteli, welness centri, restorani.

Komentirajte prvi

New Report

Close