Koncesija na 50 godina u stvari je prodaja autocesta

Autor: Agencija VLM , 09. srpanj 2013. u 19:55
Thinkstock

Sindikati i poslodavci okupljeni u bipartitno socijalno vijeće za promet oštro se protive Vladinu planu davanju autocesta u koncesiju na 30 do 50 godina.

Sindikati i poslodavci okupljeni u bipartitno socijalno vijeće za promet oštro se protive Vladinu planu davanju autocesta u koncesiju na 30 do 50 godina za 2,4 do 3,2 milijarde eura. Stoga su najavili da će, ako Vlada ne odustane od te ideje do 15. srpnja, u jesen pokrenuti akciju skupljanja potpisa za raspisivanje referenduma o davanju autocesta u koncesiju.

Predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić smatra da je davanje prometnica u koncesiju na 50 godina u biti njihova prodaja. Prema njegovu mišljenju, među hrvatskim građanima vlada plebiscitarno raspoloženje protiv koncesije pa tako očekuje da neće imati nikakvih problema prikupiti dovoljan broj potpisa za raspisivanje referenduma. Stanić upozorava da će strani koncesionar podići cijenu cestarine, otpustiti radnike i zaraditi ekstra profit. Za njega je alternativa koncesiji reprogramiranje dugova. Predsjednik udruženja Hrvatskih cestovnih prijevoznika Marijan Banelli kazao je da je druga opcija za pokrivanje dugova izdavanje obveznica, a treća prodaja dionica građanima.

– Polako dobivam dojam da će netko spakirati naše autoceste u kovčege i odnijeti ih iz Hrvatske. Jer jednostavno se tako čudna rasprava vodi – kazao je u Bruxellesu ministar financija Slavko Linić. Dodao je da će autoceste ostati u Hrvatskoj, a građanima poručio da se ne plaše onih koji stvaraju cirkus i koji ih neobjektivno informiraju.

– Morate samo pratiti kvalitetu tog ugovora o koncesiji. Jer ako netko odgovorno upravlja i ako nema visoke cestarine, onda je svejedno je upravlja li njima država ili bilo koji stranac ili domaći investitor – rekao je Linić.

Komentirajte prvi

New Report

Close