Kad su u pitanju poslovna putovanja, granica između poslovnog i privatnog sve je tanja, pokazala je analiza portala Booking.com kojom je utvrđeno da je tijekom prošlih 12 mjeseci polovica poslovnih putnika odlučila produžiti svoj poslovni boravak kako bi posjetila drugi grad ili zemlju, a nešto više od četvrtine tvrdi da isto planira učiniti i u 2017. Ujedno, pokazalo se da bi gotovo trećina poslovnih putnika prihvatila manje plaćen posao kada bi mogli češće ići na poslovna putovanja.
Poslodavci tako uglavnom podcjenjuju ulogu poslovnih putovanja prilikom pregovaranja oko visine plaće i nisu svjesni njihove važnosti za motivaciju i zadržavanje zaposlenika unutar tvrtke, utvrdili su u Bookingovoj diviziji za poslovna putovanja, te smatraju da se tvrtke trebaju pripremiti i prilagoditi novom trendu među poslovnim putnicima, koji daju prednost novim iskustvima u odnosu na tradicionalne prednosti na radnom mjestu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu