Radnici će pristati na manju plaću, samo ako im date da putuju i uživaju

Autor: Marija Crnjak , 25. siječanj 2017. u 12:50
Press Foto

Analiza Booking.coma pokazala da je lani polovica poslovnih putnika odlučila produžiti boravak kako bi posjetila drugi grad ili zemlju, a nešto više od četvrtine isto planira učiniti i u 2017.

Kad su u pitanju poslovna putovanja, granica između poslovnog i privatnog sve je tanja, pokazala je analiza portala Booking.com kojom je utvrđeno da je tijekom prošlih 12 mjeseci polovica poslovnih putnika odlučila produžiti svoj poslovni boravak kako bi posjetila drugi grad ili zemlju, a nešto više od četvrtine tvrdi da isto planira učiniti i u 2017.  Ujedno, pokazalo se da bi gotovo trećina poslovnih putnika prihvatila manje plaćen posao kada bi mogli češće ići na poslovna putovanja.

Poslodavci tako uglavnom podcjenjuju ulogu poslovnih putovanja prilikom pregovaranja oko visine plaće i nisu svjesni njihove važnosti za motivaciju i zadržavanje zaposlenika unutar tvrtke, utvrdili su u Bookingovoj diviziji za poslovna putovanja, te smatraju da se tvrtke trebaju pripremiti i prilagoditi novom trendu među poslovnim putnicima, koji daju prednost novim iskustvima u odnosu na tradicionalne prednosti na radnom mjestu.

Istraživanje koje je proveo Poslovni Booking.com otkriva da 42% poslovnih putnika u Hrvatskoj rezerviraju svoja putovanja tjedan dana prije polaska na lokalna odredišta. Globalno istraživanje Booking.com-a provedeno je na uzorku od 44.878 ispitanika na 22 različita tržišta, uključujući 428 ispitanika iz Hrvatske. Usporedo s četvrtinom ispitanika globalnog istraživanja, 40% poslovnih putnika iz Hrvatske rezerviraju svoja internacionalna putovanja čak četiri tjedna prije polaska. 

"Poslovna se putovanja više ne smatraju izgubljenim vremenom ili kamenom spoticanja u karijeri, nego prilikom za širenje vidika, pronalaska inspiracije i poslovnog razvoja. Današnja opuštenija generacija zaposlenika postaje sve mobilnija i fleksibilnija po pitanju planiranja putovanja i sve više teži savršenom omjeru posla i zabave i na poslovnim putovanjima," kaže Ripsy Bandourian, direktor razvoja za Poslovni Booking.com.

Istraživanje je tako pokazalo da 62% ljudi u novom odredištu želi iskoristiti vrijeme za što više aktivnosti, smanjiti vrijeme tranzita od zračne luke, a povećati vrijeme za uživanje u atmosferi novih gradova. Kako bi im u tome pomogli, razvili su kartu koja se može koristiti kao vodič s informacijama o prosječnom vremenu potrebnom od aviona do smještaja u centru grada u 20 najpopularnijih poslovnih odredišta u svijetu.

Komentirajte prvi

New Report

Close