Prva hrvatska konferencija o digitalnom turizmu

Autor: Poslovni dnevnik , 13. studeni 2013. u 22:00
Preko 20 prezentera, 12 predavača, dva panela i četiri radionice/FOTOLIA

Preko 20 prezentera, 12 predavača, dva panela i četiri radionice.

Zadar DigIT je prva hrvatska konferencija o digitalnom turizmu, a cilj joj je istraživati mogućnosti medija, marketinga i inovativnih tehnologija u turizmu.

Krajnji cilj je jača domaća digitalna konkurentnost i osvještenost te adekvatan odgovor domaćih turističkih subjekata na modernog, 'uvijek spojenog' i informiranog turista koji se o destinaciji koju bira jako dobro informira te je izabire na temelju puno više kriterija nego što se to činilo nekoć. Okupljanjem najboljih hrvatskih digitalnih stručnjaka s jedne strane te traženjem velikog dijela publike u malim i srednjim turističkim domaćim poduzećima, a potpore i partnera u većima, Zadar DigIT poručuje kako se želi postaviti kao uporište o koje će se širiti domaća digitalna evangelizacija u turizmu. Preko 20 prezentera, 12 predavača, 2 panela i 4 radionice žele u dva dana zaokupiti pažnju posjetitelja te ih potaknuti na promišljanje i otvaranje novim mogućnostima.

 

Mataija

Zadar DigIT poručuje kako se želi postaviti kao uporište o kojim će se širiti domaća digitalna evangelizacija u turizmu

Grad Zadar kao pokrovitelj te Sveučilište u Zadru kao jedan od partnera potvrda su interesa i lokalnog i obrazovnog sektora za novim znanjima, događanjima, inicijativama te aktivnog pristupa razvoju regije i svojih potencijala. Kongresni turizam se nameće kao pravi put – iskorištavanje geografske pozicije grada Zadra, u blizini nacionalnih parkova i svih vrsta prirodnih ljepota uz kvalitetnu prometnu povezanost, samo 2,5 sata vožnje od glavnoga grada – zadarsko Sveučilište, koje svojim djelovanjem preobražava regiju – ključni su elementi u (pre)oblikovanju svijesti novih naraštaja o važnosti i mogućnosti novih tehnologija, pomoću Zadar DigIT-a.

Predavači i partneri prvog Zadar DigIT-a dolaze iz najjačih domaćih agencija i obrazovnih institucija, a kao poseban začin cijeloj konferenciji ističe se program 'Mlade nade' koji će na samom kraju konferencije kroz četiri kratke prezentacije predstaviti proizvode koji predstavljaju upravo ono o čemu se prva dva dana pričalo – konkretne primjere kako spoj znanja, entuzijazma i potrebe na tržištu stvaraju kvalitetne i upotrebljive digitalne proizvode koje će svatko rado koristiti, pa i izvan turizma. Sponzori konferencije Ilirija hoteli, Algebra te HBOR, uz pokroviteljstvo Grada Zadra te HGK, prepoznali su važnost Zadar DigIT-a te pravovremeno reagirali i 'uložili' u zajednički interes – znanje – te time osnažili temelje jedne nove razvojne platforme.Zadar će dva dana ove godine biti mirno središte digitalnog uragana, a već se sljedeće godine na 2. Zadar DigIT-u nadamo slušati o rezultatima i proizvodima koji su se začeli u prekrasnom prostoru Arsenala 14. i 15. studenoga!

Komentirajte prvi

New Report

Close