Promocija hrvatskog turizma idućeg tjedna u Londonu na 35. WTM-u

Autor: Poslovni.hr/Hina , 31. listopad 2014. u 10:00
Ministar turizma Darko Lorencin, Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Hrvatska se sa svojom turističkom ponudom na predstojećem WTM-u u Londonu predstavlja među više od pet tisuća izlagača.

Nastupom Hrvatske na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, jubilarnom 35. WTM-u u Londonu idućeg tjedna od 3. do 6. studenog, počinje sezona intenzivne sajamske i drugih vrsta promocije hrvatskog turizma na stranim tržištima za iduću godinu koja će potrajati do idućeg travnja.

Hrvatska se sa svojom turističkom ponudom na predstojećem WTM-u u Londonu predstavlja među više od pet tisuća izlagača iz više od 200 zemalja svijeta, a uobičajeno nositelj tog nastupa je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na čijem će izlagačkom prostoru od 200 metara četvornih svoju ponudu predstaviti i još 15-ak suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica te Croatia Airlines i NP Plitvice.

Prvog dana WTM-a u poslijepodnevnim satima Hrvatska će održati i službenu konferenciju za medije na kojoj će ministar turizma Darko Lorencin, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić te direktor HTZ-ovog predstavništva u Londonu Tonko Rilović britanskim i drugim novinarima iz svijeta predstaviti novosti iz hrvatske turističke ponude za iduću godinu te rezultate ovogodišnje sezone.

S obzirom na vrijeme održavanja, nakon protijeka glavnine sezone, WTM je inače u svjetskom turizmu poznat kao burza/sajam na kojem se iznose rezultati tekuće godine i očekivanja za iduću, uz mogućnost direktnog dogovaranja poslova i sudjelovanja gotovo 100 tisuća poslovnih posjetitelja dnevno na brojnim seminarima, predavanjima, prezentacijama i forumima koji će ove godine u sklopu te burze s različitim temama biti više od 500.

Tu se okupljaju i predstavljaju gotovo svi segmenti svjetske turističke i industrije putovanja te brojnih povezanih djelatnosti, kao i brojni ministri te drugi turistički dužnosnici i institucije, poput UNWTO-a i drugih, koji iznose i najnovije turističke trendove i analiziraju učinke turizma na svjetsku ekonomiju.

Prema procjenama organizatora WTM-a, očekuje se da će se na toj burzi ove godine u četiri dana sklopiti poslova u vrijednosti oko 2,5 milijarde eura, što je nešto više nego se procjenjivalo za prošli WTM, a i broj izlagača je ove godine veći za njih oko 200.

Zanimanje za londonskim WTM-om u svjetskom turizmu dijelom proizlazi i iz potencijala britanskog turističkog tržišta s kojeg manje-više svake godine raste broj turističkih odlazaka u svijet s čime se njihovi turisti već godinama svrstavaju među top pet potrošača u svjetskom turizmu. Istodobno i London i cijelo Ujedinjeno Kraljevstvo, kao jedna od najpopularnijih svjetskih turističkih destinacija, gotovo stalno bilježe poraste dolazaka turista iz cijelog svijeta.

I Hrvatska na WTM-u traži priliku za britansko tržište

Na takvom tržištu svoju priliku traži i Hrvatska, koja je, po informacijama iz londonskog predstavništva HTZ-a, sve traženija destinacija tijekom cijele godine među britanskim turistima, a povećanom turističkom prometu iz te zemlje pridonosi sve veći broj redovnih i sezonskih avio i charter letova prema Hrvatskoj.

Po podacima HTZ-a, u Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci ove godine boravilo 413,5 tisuća turista iz Ujedinjenog Kraljevstva ili 10,3 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok su s 2,12 milijuna noćenja zabilježili porast od 9,2 posto.

Prostora za poboljšanje tih rezultata, kako kažu u Glavnom uredu HTZ-a, ima još dosta te će se i zbog takvih ciljeva kao i svake godine na WTM-u hrvatski ministar turizma i direktor Glavnog ureda HTZ-a sastati s nekoliko vodeći britanskih touroperatora i avio prijevoznika poput Orbitz Worldwidea, TUI-a, Jet2, Thomas Cooka, Monarcha i drugima.

U planu je, kako se doznaje iz Ministarstva turizma, i susret ministra Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ivičića s predstavnicima BBC-a s kojima će razgovarati o kampanji BBC Earth kojom se predstavlja Hrvatska te o daljnjim oblicima suradnje, a previđeno je i nekoliko intervjua Lorencina za specijalizirane turističke medije, poput Travel Channela te Food and Travel magazina.

Komentirajte prvi

New Report

Close