Pogledajte prezentaciju ministra Lorencina o glavnim razvojnim ciljevima turizma

Autor: Poslovni.hr , 25. ožujak 2013. u 16:50
Press foto

Govoreći o Strategiji, podsjetio je kako je glavni razvojni cilj ulazak u red vodećih 20 turističkih destinacija na svijetu, po kriteriju konkurentnosti, do 2020. godine.

Kontinuirani rad na podizanju konkurentnosti hrvatskog turizma i hrvatskog turističkog proizvoda ostaje u fokusu rada Ministarstva turizma, pri čemu će ključnu ulogu imati implementacija Strategije razvoja hrvatskog turizma, odnosno provođenje mjera i aktivnosti zacrtanih Strategijom – rekao je ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj konferenciji za medije, te dodao da se u narednih mjesec dana očekuje njezino usvajanje u Hrvatskom saboru, priopćeno je iz Ministarstva.

Govoreći o Strategiji, podsjetio je kako je glavni razvojni cilj ulazak u red vodećih 20 turističkih destinacija na svijetu, po kriteriju konkurentnosti, do 2020. godine. Naglasio je kako Ministarstvo aktivno radi na prilagođavanju svojih aktivnosti sa smjernicama iz Strategije te da je za njezinu implementaciju izuzetno važna međusektorska suradnja, odnosno uspostava međuministarskog vijeća.

U nastavku se osvrnuo na važnost povremenih izmjena i dopuna zakonodavnog okvira te dodao kako će do kraja travnja u zakonskoj proceduri biti Zakon o pružanju usluga u turizmu. Promjene će, između ostalog, doživjeti i Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti te Zakon o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma.

Jedno od ključnih područja rada Ministarstva bit će i nastavak stvaranja povoljnih uvjeta za investicije, nastavio je ministar, i dodao kako pritom važnu ulogu ima i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), kao izvor povoljnih uvjeta financiranja projekata u turizmu. Jedan od prioriteta je i stavljanje državne imovine, s naglaskom na bivšu vojnu imovinu, u funkciju turizma te poticanje greenfield investicija u hrvatskom turizmu.

Kada je riječ o unaprjeđenju sustava turističkih zajednica i komunikaciji s tržištima, ministar je istaknuo kako su u tijeku pripreme Operativnog marketinškog plana Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2014. – 2018. godine, koje se usklađuju sa smjernicama iz Strategije. Posebno važno područje na koje će Ministarstvo biti usmjereno su EU fondovi, odnosno povlačenje sredstava iz fondova za područja turističkog proizvoda, s naglaskom na smještaj i kreiranje novih proizvoda, zatim na ljudske resurse i upravljanje destinacijom.

Govoreći o nadolazećoj sezoni, ministar je istaknuo kako će ona biti izazovna, prije svega, zbog prošle, izuzetno uspješne turističke godine. Dodao je kako očekuje oscilaciju po pitanju ostvarenja fizičkog prometa te blagi porast financijskih učinaka od dva do tri posto.

Od preuzimanja funkcije u Ministarstvu turizma, ministar Lorencin se susreo s predstavnicima vodećih strukovnih udruga u turizmu, koji su ga izvijestili kako se njihove aktivnosti realiziraju u skladu sa zacrtanim planovima. Ministar je dodao i kako su najave bukinga za predsezonu i glavnu sezonu dobre i u skladu s očekivanjima, baš kao i stanje na našim vodećim emitivnim tržištima.

Iz Ministarstva su poslali i prezentaciju ministra Lorencina koju možete pogledati u prilogu.

Komentirajte prvi

New Report

Close