Panturistov bus će svojim putnicima nuditi besplatni wi-fi, napitke, grickalice…

Autor: Darko Bičak , 25. travanj 2014. u 12:20
Press foto

Ovo je prvi IC bus na hrvatskom tržištu.

Njemačke državne željeznice (Deutsche Bahn) preuzele su prošle godine osiječku prijevozničku tvrtku Panturist, a koja je do tada bila u vlasništvu francuskog prijevoznika Viole. U četvrtak su u Zagrebu predstavljeni njihovi planovi za naredno razdoblje, a jedna od najzanimljivijih točki tih planova je uvođenje Inter City (IC) autobusa na liniji Zagreb – Ljubljana – München. Kako navode u samom Arriva Deutsche Bahnu, kako se službeno zove tvrtka koja upravlja Panturistom, ovo je prvi IC bus na hrvatskom tržištu. Linija će prometovati svakodnevno, tri puta na dan.

Iako Panturist ima u svojoj floti 110 vozila, koje opslužuje 240 vozača i ostalih zaposlenika, samo nekoliko njih je Inter City Bus. Čak 70 posto njihova voznog parka vozi na biodizel. Radi se o komfornim autobusima u kojima je zbog udobnosti prijevoza smanjen broj sjedala na tek nešto više od 40 (standardni autobusi imaju do 52-55 sjedećih mjesta). Panturistov IC će svojim putnicima nuditi besplatni wi-fi internet, napitke, grickalice, a svi će u serijskim utičnicama moći puniti svoje mobitele, tablete i laptope.

Iako će u prvo vrijeme autobus opsluživati samo vozači, u planu je da se vrlo brzo angažiraju i stjuardese koje bi putovanje ovim autobusom podigle na još višu razinu. U Panturistu ističu da se radi o vremenski najkraćoj autobusnoj liniji između hrvatske i bavarske metropole od samo 7,5 sati i s kratkim stajanjem samo u Ljubljani. Prema najavama DB-a, cijene karata će se određivati poput onih u zrakoplovima, što prije rezervirane – niža cijena. Tako će se povratno za München moći putovati već za 199 kuna.

Kako je Arriva Deutsche Bahn jedna od najvećih europskih prijevozničkih tvrtki, putnici će moći u sustavu njihova prijevoza presjedati u Münchenu i na istovjetne linije prema drugim destinacijama. Deutsche Bahn svojim autobusima, i primarno vlakovima, preveze ukupno 2,2 milijarde putnika godišnje te ostvari prihod od 3,8 milijardi eura. Grupacija ima tvrtke u 14 zemalja s ukupno 54.500 zaposlenika. O koliko velikoj tvrtki se radi dovoljno govore i podaci o njihovom voznom parku koji čini 19.500 autobusa, 715 vlakova, 221 metro vozilo, 474 vozila za prijevoz bolesnika i invalidnih osoba te 19 hidroglisera (waterbusova). Deutsche  bahnov IC Bus vozi na šest linija kojima povezuje njemačke gradove, a linija Zagreb-Ljubljana-München će biti sedma.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Stjuardese su uključene u cijenu ili će se cijena njihovih usluga
naknadno formirati ?

manje putnika veca cijena karata? kapitalizam?

Odlično ; Zagreb – Minhen 199 kn povratna karta.
A povratna karta Osijek – Split 550 kn. Nešto tu ne štima !?

New Report

Close