Prijavite se na okrugli stol ‘Dijamatni hrvatskog gospodarstva’

Autor: Poslovni dnevnik , 24. prosinac 2014. u 11:42
Thinkstock

Mogu li tvrtke živjeti vječno? Koji je faktor koji nekim tvrtkama omogućava da uspješno posluju desetljećima?

Više od trideset godina prošlo je otkad je slavni filmski tajni agent James Bond zaključio kako su 'dijamanti vječni'. No ako se te sitne minerale zbog njihovih fizikalnih svojstava, vizualne atraktivnosti i nedostupnosti smatra simbolima dugovječne i stabilne vrijednosti, valja se zapitati postoje li i tvrtke koje se mogu smatrati dijamantima privrede na prostoru nekog grada, regije ili nacije.

Mogu li tvrtke živjeti vječno? Koji je faktor koji nekim tvrtkama omogućava da uspješno posluju desetljećima usprkos društvenim, tehnološkim i tržišnim promjenama?

Statistički podaci pokazuju kako je globalna ekonomska konkurencija danas jača nego ikada prije, a u takvim okolnostima i dinamika među poduzećima iznimno je snažna. Prema podacima koje su prikupili ekonomisti s američkog sveučilišta Yale, prosječni životni vijek 500 najvećih američkih kompanija 1920. godine iznosio je 67 godina. Trenutno on iznosi oko 15 godina, a očekuje se da će se u budućnosti smanjivati, pa će do 2020. godine na tom popisu biti dvije trećine kompanija za koje danas šira javnost nije čula ili uopće ne postoje.

Takva globalizirana i dinamična ekonomija budućnosti utemeljena je na start up filozofiji, disruptivnosti ideja i nikad većoj količini aktivnosti u sferi spajanja i preuzimanja. Da bi preživjele, tvrtke se tržišnim trendovima moraju prilagođavati brže nego ikada prije, kontinuirano ulagati u istraživanje i razvoj, te biti spremne i značajno mijenjati svoj osnovni obujam poslovanja, što dobro pokazuje i slučaj finske Nokije.

Nakon više uspješnih posebnih novinskih izdanja na istu temu tijekom proteklih godina, Poslovni dnevnik odlučio je organizirati i okrugli stol s ciljem okupljanja predstavnika renomiranih domaćih kompanija i analiziranja uspješnih modela stvaranja dugoročne konkurentnosti.

Okrugli stol održat će se 30. siječnja 2015. godine u 9:30 sati u Velikoj dvorani Hrvatske udruge poslodavaca (HUP); Green Gold Centar, Radnička cesta 52/1. 

Teme:

  • Koji je ključ uspješnog poslovanja kroz desetljeća?
  • Kako se zaštititi od tržišnih promjena i novih konkurenata?
  • Jača li brend kroz generacije?
  • Trebaju li državne razvojne politike biti usmjerene samo prema novim poduzećima ili i prema onim razvijenim?
  • Koliko vrijedi tradicija?

Datum i lokacija:

30. siječanj 2015., 9:30 sati

Velika dvorana Hrvatske udruge poslodavaca (HUP)

Green Gold Centar, Radnička cesta 52/1

ULAZ JE BESPLATAN!

Kako se prijaviti?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje na okruglom stolu, molimo vas da ispunite obrazac na kraju teksta ili nam se javite na e-mail adresu: pretplata@poslovni.hr. Prijaviti se na okrugli stol možete najkasnije do 29. siječnja 2015. godine

Doznajte više:

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Kontakt: 

e-mail: pretplata@poslovni.hr

Mob: 091 6500 491

PRIJAVE SU ZAVRŠENE!

var r1rov76k0aozcpt;(function(d, t) {
var s = d.createElement(t), options = {
‘userName’:’24sata’,
‘formHash’:’r1rov76k0aozcpt’,
‘autoResize’:true,
‘height’:’726′,
‘async’:true,
‘host’:’wufoo.com’,
‘header’:’show’,
‘ssl’:true};
s.src = (‘https:’ == d.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) + ‘www.wufoo.com/scripts/embed/form.js’;
s.onload = s.onreadystatechange = function() {
var rs = this.readyState; if (rs) if (rs != ‘complete’) if (rs != ‘loaded’) return;
try { r1rov76k0aozcpt = new WufooForm();r1rov76k0aozcpt.initialize(options);r1rov76k0aozcpt.display(); } catch (e) {}};
var scr = d.getElementsByTagName(t)[0], par = scr.parentNode; par.insertBefore(s, scr);
})(document, ‘script’);

Komentirajte prvi

New Report

Close