Obersnel sastavlja izborni program nakon tematskih razgovora na internetskoj stranici

Autor: Poslovni.hr/Hina , 07. veljača 2013. u 15:44
Vojko Obersnel. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

Sve teme bit će otvorene za razgovor po dva tjedna, a moći će sudjelovati svi građani, uključujući i stručnjake određenih područja.

Kandidat SDP-a za još jedan gradonačelnički mandat u Rijeci Vojko Obersnel izvijestio je na današnjoj konferenciji za novinstvo da će svoj izborni program sastaviti nakon tematskih razgovora s građanima na novoj interentskoj stranici od sredine veljače do sredine travnja.

Tri ključne teme o kojima će se raspravljati na stranici www.ri2020.eu jesu globalno pozicioniranje Rijeke na karti svijeta i korištenje njezina prometnog smjera, zatim usmjeravanje na društvo znanja kao preduvet za otvaranje radnih mjesta utemeljenih na ekonomiji znanja i informatičkoj tehnologiji te razgovor o uključenosti građana u zajednicu i elementima zajednice svih Riječana.

Sve teme bit će otvorene za razgovor po dva tjedna, a moći će sudjelovati svi građani, uključujući i stručnjake određenih područja.

Nakon zatvaranja rasprave o svakoj pojedinoj temi, na internetskoj stranici objavit će se zaključci, a na kraju ciklusa organizirat će se nekoliko okruglih stolova o tim temama.

Obersnel je najavio da će, osim izbornog programa, ti razgovori i njihovi zaključci služiti i kao temelj izrade strategije razvoja Rijeke do 2020. Naveo je da je to razdoblje dulje od sljedećega četverogodišnjeg mandata, a traje do 2020., kako je rekao, zbog usklađivanja sa sedmogodišnjom razvojnom i financijskom strategijom Europske unije, koja je donesena kao odgovor na gospodarsku krizu.

Na novinarsko pitanje nastoji li si time omogućiti još jedan gradonačelnički mandat nakon 2017. godine, Obersnel je odgovorio kako o tome još nije razmišljao. Istaknuo je da je ova godina važna za Rijeku zbog ulaska Hrvatske u Europsku uniju.

To je iznimna prilika za Rijeku jer je Rijeka, kako je rekao, "kao otvoreni grad uvijek bolje djelovala u većim asocijacijama", a time se ujedno vraća ondje gdje u kulturološkom smislu oduvijek pripada. Dodao je kako je zato slogan njegove kampanje "Rijeka se vraća kući".

Komentirajte prvi

New Report

Close