Kako je Bandić nakon 3 mjeseca shvatio da Zagreb nije spreman za ‘Park&Ride’

Autor: Josipa Ban,VLM , 19. rujan 2012. u 15:10

Ako Gradska skupština prihvati prijedlog zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića, jedinom Park&Ride parkiralištu u Zagrebu doći će kraj. Gradonačelnik, naime, predlaže da se parkiranje u Paromlinskoj više ne uvjetuje posjedovanjem mjesečnoga ili godišnjega ZET-ova pokaza, već će se na parkiralištu u samom središtu grada, u blizini Importanne centra i Željezničkoga kolodvora, moći parkirati svi za samo 10 kuna na dan te besplatno nedjeljom i blagdanom.

Od uspostave modela Park&Ride početkom lipnja, unatoč atraktivnoj cijeni od 100 kuna mjesečno, ali uz uvjet da se posjeduje ZET-ova mjesečna ili godišnja karta, prodano je samo 107 parking-karta, od čega 49 u rujnu. Upravo slaba zainteresiranst građana ponukala je gradonačelnika Bandića da zatraži promjene u načinu naplate parkiranja. Robert Mišeta, voditelj podružnice Zagrebparkinga, nezadovoljan je takvim prijedlogom. Ističe kako nijedna usluga ne može biti prihvaćena u tako kratkom periodu, osobito uzme li se u obzir činjenica da je parkiralište stavljeno u funkciju netom prije početka ljeta, kada je općenito manje ljudi u gradu. “Ako se prijedlog prihvati, bit će to kraj koncepta Park&Ride parkirališta, čiji je cilj motivirati ljude da kombiniraju korištenje parkirališta i javnog prijevoza, a kako bi se rasteretio promet u središtu grada”, ističe Mišeta. U gradu pak očekuju veću popunjenost parkirališta uvođenjem dnevne Park&Ride karte za deset kuna. Mišeta, međutim, upozorava na to kako “tada više nije riječ o Park&Ride sustavu”. U prijedlogu gradonačelnika ističe se kako se osobito očekuje veća zainteresiranost za tzv. carpooling, koji podrazumijeva da jednim automobilom više osoba putuje na posao i s posla dijeleći pritom troškove goriva i parkiranja u gradu.

Komentari (1)
Pogledajte sve

kako bi bilo da potpuno ukinu naplatu parkiranja, raspuste zagrebparking i ostave par pauka samo za dizanje onih auta koji blokiraju promet?

učas bi cijeli donji grad postao deset puta atraktivniji nego sada, krenula bi ulaganja u one oronule straćare, zapošljavanje, manje tereta ljudima u krizi, manje gužve jer neće mnogi morati frenetično preparkiravati cijeli dan.

pusti snovi, ali u doba kad sam iza sedam skoro svaki da mogao parkirati u berislavićevoj, zagreb je više sličio beču nego tirani.

New Report

Close