Iskustvo zlata vrijedi: Ovako je izgledalo predstavljanje kandidata u Podravci

Autor: Ivan Delić , 11. veljača 2014. u 15:39
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL

Na projektnom seminaru, koji je održan u sjedištu koprivničke kompanije, predstavilo se pet kandidata koji su ušli u uži izbor procesom selekcije.

Poslovni dnevnik i 24 sata pokrenuli su zajednički projekt Iskustvo zlata vrijedi. Projekt ima cilj da studenti sebi biraju najidealnijeg poslodavca među kojima su Franck, Grawe, Vipnet, Uniqa, Zagrebačka banka, Zagrebačka Pivovara, Styria Hrvatska i Podravka.

Podravka, kao jedan od poslodavca koji se uključio u projekt, ove godine ulazi u 80. godišnjicu svog postojanja, a o njegovoj uspješnosti govori i podatak da je prisutna na tržištima 40 zemalja diljem svijeta.

Na projektnom seminaru, koji je održan u sjedištu koprivničke kompanije, predstavilo se pet kandidata koji su ušli u uži izbor procesom selekcije. Mirela Bašić, studentica novinarstva i jedna od kandidatkinja za mjesto praktikantice u Podravci, smatra da je za budućeg zaposlenika segment kreativnosti od krucijalne važnosti, jer se poslije diplome ne završava obrazovanje, nego se nastavlja. Također, objašnjava da bez kreativnosti i bez znatiželje nema efikasnosti, niti mogućnosti za napredak u karijeri.

Snježana Šlabek iz sektora za upravljanje ljudskim potencijalima Podravke, ističe kako kompanija koristi naprednu informacijsko komunikacijsku tehnologiju u svim segmentima poslovanja, a sve više i u obrazovanju. Za potrebe upravljanja znanjem i kao oblik podrške cjeloživotnom učenju i razvoju svojih zaposlenika Podravka koristi e-obrazovanje, webinare, video-konferencije, kao i ostale načine primjene ICT-a u učenju, a u projekt Iskustvo zlata vrijedi uključili su se jer su htjeli čuti mišljenja i potrebe studenata jedne “nove, Y generacije”, kako bi novu tehnologiju mogli bolje iskoristiti i prilagoditi potrebama generacija koje dolaze.

Vjekoslav, student ekonomije, jedan od kandidata u projektu Iskustvo zlata vrijedi, predstavio je projektni seminar na temu “Prijenos znanja i vještina u poduzeću”, u kojem je predstavio mogućnost komunikacije između zaposlenika i nadređenih uz pomoć društvenih mreža. Također bi uveo mjerenje aktivnosti svakog zaposlenika bodovima, tako bi se svakom zaposleniku omogućila nagrada za dobro obavljen posao.

Unutar Case studyja je svaki kandidat pokušao svojim znanjem upotpuniti prezentaciju, tako je Tomislav, student menadžmenta, preporučio da se zbog dobre povratne informacije razgovara s minimalno 10 % zaposlenika o radnoj atmosferi i uvjetima rada, kako bi kompanija ili određeno poduzeće što bolje funkcioniralo.

Kreativne ideje kandidata

Ivana, studentica novinarstva, se dotaknula i loše ekonomske situacije u državi objašnjavajući da su upravo projekti poput Iskustvo zlata vrijedi potrebni jer bilo koja vrsta prakse može biti presudna za zapošljavanje. Poručivši kako nijanse razlikuju jednog kandidata od drugoga kada pokucaju na vrata različitih kompanija.

Tomislav Tomašić, student prehrambeno tehnološkog fakulteta je sličnog razmišljanja, projekt bi preporučio i drugim studentima, pogotovo ako je povezan s matičnim fakultetom, što im može omogućiti zanimljivo iskustvo. Stečenim bi iskustvom dobili preporuku poslodavca i pospješili mogućnost za zapošljavanjem.

Projekt na kojem su svi na dobitku

Iako je za mjesto dvoje praktikanata konkurirao velik broj prijavljenih kandidata, a u užoj selekciji njih pet, zaposlenici Podravke su izabrali Tomislava Horvata, studenta ekonomije te  Ivanu, studenticu novinarstva. Dvoje bi praktikanata trebalo odraditi praksu s visokostručnim zaposlenicima Podravke te će zaposlenici te tvrtke znanje studenata oplemeniti novim iskustvom. Novo iskustvo donosi niz poticajnih faktora u budućem zaposlenju te kvalitetnu preporuku za životopis.

Podravci ovo nije prvi put da sudjeluje u ovakvim projektima. Naime, kompanija je naglašeno društveno odgovorna. Već niz godina podržava studiranje talentiranih studenata kroz Zakladu “prof. Zlata Bartl”, te nekoliko godina zaredom organizira međunarodnu konferenciju o upotrebi naprednih tehnologija u učenju u poslovnom okruženju “Znanje u fokusu” te prihod od kotizacija donira u Zakladu “Zlata Bartl”.

Komentirajte prvi

New Report

Close