Prvu godinu restrukturiranja pod novim, privatnim vlasnicima u velikim hrvatskim brodogradilištima u Splitu, Trogiru i Rijeci obilježava zbrinjavanje viška radnika, te postavljanje novih uprava i druge organizacijske promjene, no ova će godina biti presudna za njihov daljnji opstanak.
33broda
ukupno imaju trenutno ugovorena sva tri velika škvera
Popunjenost knjiga narudžbi, naime, nije na razini koja bi u brodogradilišta unijela radnu atmosferu i optimizam, a mirna zbog toga ne može biti niti država, koja se obvezala na petogodišnje pomaganje ozdravljenja brodogradnje. "Knjiga narudžbi brodogradilišta korespondira sa situacijom na svjetskom tržištu i daleko je od optimalne, no sva brodogradilišta ulažu velike napore u pronalaženje poslova", ističu iz resornog Ministarstva gospodarstva koje najviše zabrinjava mali broj ugovora u Brodosplitu. Najsveobuhvatnije promjene u samim brodogradilištima po njihovoj su ocjeni dosad odrađene u Brodosplitu, u kojemu je osnovan velik broj novih tvrtki namijenjenih traženju poslova i u drugim djelatnostima izvan gradnje brodova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U prošloj je godini od države riječko brodogradilište dobilo 84 milijuna kuna potpore, a ove godine ona će biti značajno veća, 254 milijuna kuna.
Od države je lani Brodosplit primio 400, a ove godine trebao bi 305 milijuna kuna potpore.
toliko o tržišnoj ekonomiji [emo_naivan]
Uključite se u raspravu