U usporedbi s istim razdobljem prošle godine riječ je o porastima u dolascima za 22 posto te u noćenjima za 26 posto. Od ukupnog broja dolazaka i noćenja strani turisti su ostvarili 1,3 milijuna dolazaka (+25 posto) i 3,6 milijuna noćenja (+30 posto), a poraste bilježe i domaći turisti s rastom od 14 posto u dolascima i 15 posto u noćenjima.
„Rast turističkog promet prvenstveno u pred i posezoni iznimno je bitan za povećanje konkurentnosti turizma te poticanje na aktivno poslovanje tijekom dužeg perioda u godini što pridonosi razvoju lokalnih sredina, ali i razvoju cjelokupnog hrvatskog gospodarstva. Ovi rezultati pravi su pokazatelj da Hrvatska postaje sve prepoznatljivija kao cjelogodišnja destinacija, te da svojom ponudom i atraktivnim manifestacijama privlači sve veći broj gostiju van glavnog djela turističke godine. Iznimno sam zadovoljan činjenicom što su brojne aviokompanije ove godine uvele nove aviolinije putem kojih su se hrvatske destinacije bolje povezale sa zemljama diljem svijeta, posebice Velikom Britanijom, Skandinavijom, Francuskom, Španjolskom, ali i Kanadom što doprinosi ovako dobrim ostvarenim rezultatima“ izjavio je ministar turizma Gari Cappelli nadodavši kako vjeruje da će interes za Hrvatskom i dalje rasti te da ćemo na kraju godine bilježiti rast turističkog prometa iznad europskog prosjeka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu