Agencija za istraživanje tržišta Nielsen objavila koliko je kupcima važna društvena odgovornost proizvođača ili onog tko pruža uslugu. U istraživanju je sudjelovalo 29,000 ispitanika iz 58 zemalja odgovaralo je na pitanja da li su spremni potrošiti nešto više novca na neki proizvod ili uslugu tvrtki koje dio profita “vraćaju društvu”.
Ukratko, stanovnici europskih zemalja nisu baš spremni platiti više samo zato što je tvrtka društveno odgovorna. Samo 31% Hrvata tako se izjasnilo da su spremni platiti više, a kako je isto istraživanje bilo provedeno i 2011. vidljivo je da je društvena odgovornost tvrtki kupcima u Hrvatskoj sve manje važna – naime, prije dvije godine postotak kupaca u Hrvatskoj koji su na taj način spremni uložiti u društveno odgovornost tvrtki bio ipak nešto viših 36%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu