Gardenova piva osvajaju EU, a plan je izvoz u Rusiju i Australiju

Nick Colgan je suvlasnik pivovare na Žitnjaku/Luka Stanzl/PIXSELL Nick Colgan je suvlasnik pivovare na Žitnjaku/Luka Stanzl/PIXSELL

Nagodinu će u zagrebačkoj pivovari rasti proizvodni kapaciteti, a cilj je i otvoriti vlastite barove u inozemstvu na koje otpada 22% prihoda.

Samo godinu i pol od otvaranja najmlađe domaće pivovare The Garden Brewery na zagrebačkom Žitnjaku, njihovo je craft pivo postalo uspješan izvozni proizvod koji su prepoznali potrošači u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Švicarskoj, Norveškoj, Sloveniji i BiH, pohvalili su se u Gardenu. 

"Već međunarodno prepoznati brend je iznimno plodno tlo našao u Velikoj Britaniji gdje je The Garden craft pivo prisutno u više od 200 lokacija diljem zemlje. Barovi, restorani i pivski shopovi svakodnevno ga prodaju, dokazujući da je hrvatska pivska priča vrijedna međunarodne pažnje", kaže David Plant, suvlasnik i direktor The Garden Brewery. Plant otkriva da će tvrtka ovu godinu zaključiti s 26 posto većim prihodom nego lani, s tim da izvoz čini 22 posto ukupnog prihoda.

 

Plant

Turisti će pomoći rastu potrošnje crafta, jer ne žele industrijske lagere.

Sljedeću godinu obilježit će daljnja ulaganja u rast proizvodnih kapaciteta, ali i investicije u otvaranje vlastitih barova u inozemstvu, ističu u tvrtki čiji je suvlasnik Nick Colgan, osnivač Garden festivala u Tisnom. Prema podacima objavljenim na Fini, tvrtka The Bird u kojoj posluje pivovara prošle godine ostvarila je 12 milijuna kuna prihoda. Izvozna ofenziva ekipe sa Žitnjaka uslijedila u uvjetima brzog rasta i visoke zasićenosti globalnog craft tržišta, a plan im je širenje na Rusiju, Španjolsku, Austriju, Švedsku i Australiju.

"Prodaja craft piva na dobro uspostavljenim tržištima poput Britanije čini 18% potrošnje piva i samo još raste. U Hrvatskoj je prosječna potrošnja craft piva oko 2%, ali raste i turisti će pomoći tom rastu brzo jer veliki postotak ne želi više piti industrijske lagere", pojašnjava Plant koji smatra da uspjeh leži u kvalitetnom proizvodu, inovaciji i brend dizajnu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!