Emil Tedeschi: Menadžment je podcijenjen

Autor: Poslovni.hr , 27. ožujak 2014. u 17:20
Emil Tedeschi; Photo: Borna Filic/PIXSELL

Predsjednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi istaknuo je kako Hrvatska ima veliku krizu u upravljanju.

Predsjednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi istaknuo je kako Hrvatska ima veliku krizu u upravljanju. Menadžment je podcijenjen i nedostaje razumijevanje pojmova 'vlasništvo' i 'upravljanje'. Također ustvrdio je da su ljudi zaista najveća vrijednost tvrtke jer jedini čine razliku, iako se često smatra da to čine brandovi neke tvrtke.

Izjavio je to u Rovinju, gdje je započela druga HR Days konferencija posvećena prepoznavanju i upravljanju talentima.

Tedeschi se također osvrnu na čestu sintagmu 'slobodno i zarobljeno vrijeme': „Najveći dio dana provodi se na poslu i to nikako ne može biti zarobljeno vrijeme“. Ujedno savjetuje da svaki pojedinac mora preuzeti inicijativu i biti spreman na rizik jer nema gore situacije od pasivnosti.

Mojca Domiter, Izvršna direktorica Ljudskih resursa Atlantic Grupe, nadovezala se u sportskom žargonu da je 'uloga HR odjela zabijanje golova, a ne iščekivanje lopte. „Iz toga slijedi da HR odjel uvijek mora biti, ne 5, nego 10 koraka naprijed kako bi na vrijeme tvrtku odnosno njene ljude prilagodio budućim potrebama.“ zaključila je Domiter. 

Ivo Usmiani, predsjednik Uprave Jadran-galenskog laboratorija, nastavio je u sličnom tonu riječima da je poslovanje sport u kojem najbolji timovi pobjeđuju. „Stručnost, kompetitivnost, znanje i lojalnost izuzetno su važni za svaku tvrtku – to je kapital koji nije u bilancama. Stoga ljudi moraju osjećati pripadnost timu i ideji tvrtke.“

Peter Fuchs, Predsjednik Uprave Valamar hotela i ljetovališta, osvrnuo se na ulogu HR-a kada je u pitanju sezonski rad: „Sezonski radnici su s nama devet mjeseci odnosno, veći dio godine. Za sve njih imamo program orijentacije i uvođenja u posao, a godišnje organiziramo više od 20.000 sati treninga i edukacija. Postotak povrata naših sezonskih radnika je 85%, što i nama znači velike uštede.“

Ivan Bilać, v.d. Direktora ljudskih resursa, otkrio je tajnu uspjeha Zagrebačke pivovare: „Iskoristili smo krizu kao priliku za dodatno u ulaganje u naše brandove, ali i u ljude. Stoga je pivovara ove godine zabilježila najveći tržišni udio u povijesti kompanije.“ 

Sudionici okruglog stola zaključili su da menadžment i ljudski resursi moraju djelovati kao partneri, a ne suprotstavljene strane. 

Komentari (11)
Pogledajte sve

Novi proizvod mu je Cedevita GO i to je stvarno svjetski proizvod,tko je to izmislio svaka mu čast. Ostalo su stari brendovi i proizvodi iz YU. Argeta tuna mu je jaka ali joj je i cijena paprena a i zakida na gramazi,ima 5g manje no uobičajeno

Nemogu se sjetiti nijednog novog proizvoda ,produkt uvaženog gospodina ali i ostalih.Svi oni su čisti “pijačari”samo većeg obima.

Šteta što nijedan hrvatski poduzetnik nije kupio Fructal dok se prodavao…kupila ga je srpska firma Nektar…kakav Juicy što je kupio Stanić to je promašaj,Fructal je na ovim prostorima brend broj 1!

Droga Kolinska je dobra kupnja no Agrokor ne treba “sustizati” Atlantik kad ima pet puta više investicija u inozemstvu od njih osim ako se gleda što je to u Sloveniji a Agrokorovo u ostalim državama tipa Sarajevski Kiseljak u BiH,prvi je trgovac u BiH,…Dijamant,Frikom,Ideau Srbiji,..otkupne stanice i vinarija u Makedoniji itd.

New Report

Close