Predsjednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi istaknuo je kako Hrvatska ima veliku krizu u upravljanju. Menadžment je podcijenjen i nedostaje razumijevanje pojmova 'vlasništvo' i 'upravljanje'. Također ustvrdio je da su ljudi zaista najveća vrijednost tvrtke jer jedini čine razliku, iako se često smatra da to čine brandovi neke tvrtke.
Izjavio je to u Rovinju, gdje je započela druga HR Days konferencija posvećena prepoznavanju i upravljanju talentima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Novi proizvod mu je Cedevita GO i to je stvarno svjetski proizvod,tko je to izmislio svaka mu čast. Ostalo su stari brendovi i proizvodi iz YU. Argeta tuna mu je jaka ali joj je i cijena paprena a i zakida na gramazi,ima 5g manje no uobičajeno
Nemogu se sjetiti nijednog novog proizvoda ,produkt uvaženog gospodina ali i ostalih.Svi oni su čisti “pijačari”samo većeg obima.
Šteta što nijedan hrvatski poduzetnik nije kupio Fructal dok se prodavao…kupila ga je srpska firma Nektar…kakav Juicy što je kupio Stanić to je promašaj,Fructal je na ovim prostorima brend broj 1!
Droga Kolinska je dobra kupnja no Agrokor ne treba “sustizati” Atlantik kad ima pet puta više investicija u inozemstvu od njih osim ako se gleda što je to u Sloveniji a Agrokorovo u ostalim državama tipa Sarajevski Kiseljak u BiH,prvi je trgovac u BiH,…Dijamant,Frikom,Ideau Srbiji,..otkupne stanice i vinarija u Makedoniji itd.
Uključite se u raspravu